Foto: Publicitātes foto
Pandēmija ir izmainījusi veidu, kā bērni mācās un izmanto viedierīces, liekot vecākiem raizēties, ka bērni šādā veidā atpaliek no mācību progresa. Inovatīvā Osmo spēļu sistēma, pārvērš iPad planšetdatoru izglītojošā rīkā, kas paver jaunus horizontus tradicionālajām mācīšanās metodēm.

Jēgpilns ekrāna laiks daudzās ģimenēs var būt sāpju pilns temats, jo bieži redzam mūsu bērnus tik iegrimušus ekrānos, ka viņi pilnībā atsvešinās no apkārtējās pasaules. Šī parādība īpaši saasinās pandēmijas laikā, kad ģimenes dod priekšroku palikšanai mājās un vecākiem ir patstāvīgi jāizdomā jauni veidi, kā savus bērnus nodarbināt, izklaidēt un nodrošināt viņiem veselīgu ekrāna laiku!

Viena no lietām, par ko visi vecāki uztraucas, ir bērnu izglītība un attīstība. Bet kā panākt, lai bērns mācās, kad viņu tas pilnībā neinteresē, TikTok, Instagram un Facebook laikmetā? Atbilde ir vienkārša - mācoties interesantā un izklaidējošā veidā. Bērniem ir vajadzīgas izglītojošas spēles, kas nav tik biedējošas kā matemātikas stundas.

Iepazīstieties ar Osmo!

Inovatīva un novatoriska spēļu sistēma, kas mainīs veidu, kā jūsu bērns izmanto iPad. Osmo pārvērš iPad izglītojošā rīka, kas izklaidē bērnus mācoties, veicina radošu domāšanu un sociālo mijiedarbību. Osmo tic zinātnei un pētījumiem, kas liecina, ka bērni vislabāk mācās no praktiskas darbības. Tieši tāpēc Osmo spēles ietver fizisku darbību, vienalga, vai tā ir figūru kārtošana, rakstīšana vai zīmēšana! Osmo apvieno F. Froebel un M. Montessori tehniku ar praktiskām rotaļām un mākslīgo intelektu, lai gūtu aizraujošu pieredzi.

Piemēram, kodēšanas spēlē bērni iemācās rakstīt kodu rindas, savienojot un sakārtojot fiziskos kodēšanas blokus. Pizza Co. spēlē ir jāveic aprēķini ar naudas gabaliņiem un picas šķēlēm, lai piegādātu preci un naudas atlikumu klientiem. Lai apgūtu matemātiku ar mācību grāmatu un darblapu palīdzību, bērni drīzāk var mācīties izmantojot OSMO spēlēs, praktizējot pat skaitīšanu ar konfektēm.

Osmo māca bērniem tādās prasmes kā lasīšana, skaitīšana, roku un acu motoriskā koordinācija, kā arī pamatus ģeogrāfijā, fizikā un matemātikā. Papildus tradicionālo priekšmetu mācīšanai Osmo spēles veicina tādas sociāli emocionālas prasmes kā problēmu risināšana, radošums un neatlaidība. Papildus vecākiem ir pieejama sava OSMO aplikācija, kurā sekot bērnu ekrāna laikam, apgūtajiem priekšmetiem un progresam.

Kā Osmo strādā?

Osmo darbojas uz revolucionāras tehnoloģijas pamata, kas savieno reālo pasauli ar digitālo pasauli. Ar kameras un patentētā reflektora palīdzību, Osmo programmatūra iesaistot mākslīgo intelektu, atpazīst un nosaka, vai bērns izvēlējies pareizos priekšmetus. Reflektors pielāgo kameras optiku tā, lai kamera nolasītu galda laukumu ierīces priekšā, kas ļauj Osmo lietotnēm "redzēt" tur novietotos objektus un veidot interaktīvu mācību vidi. Darbības ar priekšmetiem palīdz bērniem mācīties efektīvāk salīdzinot ar formulu iegaumēšanu.

Kādam vecumam Osmo paredzēts?

Lielākā daļa Osmo spēļu ir paredzētas 5 –12 gadus veciem bērniem. Jaunākiem bērniem iesakām jauno "Osmo Little Genius Starter Kit", kas ietver četras spēles, kas īpaši paredzētas bērniem vecumā no 3 līdz 5 gadiem.

Līdz šim Osmo ir ieguvuši "Time Magazine" labākā izgudrojuma titulu, ir "Parents Choice" balvas ieguvēji, prestižā "Oppenheim" balvas ieguvēji un 2016. gada "Toy of The Year" finālisti. Osmo spēles tiek pārstāvētas vairāk nekā 42 valstīs, un tās tiek izmantotas vairāk nekā 30 000 skolās.

Kur atrast?

Laiks padarīt bērnu pavadīto laiku pie ekrāniem jēgpilnu un noderīgu. Osmo spēļu sistēmas atrodi un iegādājies iDeal un BrainGames internetveikalos un atklāj kā digitālā pasaule savienojas ar fizisko pasauli.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!