Foto: Publicitātes foto
Progresīvais Latvijas ielu modes zīmols "Public Makes Image" pēc veiksmīgas divkārtējas dalības Rīgas modes nedēļā, debitējis modes šovā "Emerging Talents" Milānas modes nedēļas ietvaros, iekarojot vadošo pasaules modes profesionāļu ievērību. Šis prestižais pasākums ik sezonu pulcē dažādu valstu modes profesionāļus, kas vēlas atklāt tieši jaunus un perspektīvus zīmolus.

Lielu atsaucību Latvijas ielu modes zīmols izpelnījās arī sociālajos tīklos un interneta vidū, kad pēc modes skates Milānā, tērpi tika slavēti un atspoguļoti vairākos būtiskos modes nozares kontos. Tā, piemēram, zīmolu atzinīgi novērtēja slavenais itāļu blogeris Daniēle Piovāni (Daniele Piovani), kā arī spožu nākotni paredz jauno modes talantu platforma "Sky News Magazine". Savukārt modes nozares portāls "La Moda Hoy" rakstījis: "Tieši šādi ir jāizskatās ielu modes dizainam. "Public Makes Image" pārsteidza mūs ar ļoti eksperimentālu, bet patiesi inovatīvu kolekciju no galvas līdz kājām, kas ir retums".

Radošais projekts "Emerging Talents" jau kopš 2016. gada īpaši izraugās, veic atlases un caur savu platformu līdz šim prezentējis aptuveni 50 modes zīmolus no 14 valstīm. Šogad uzaicinājumu piedalīties šovā saņēma arī Latvijas zīmols. " "Emerging Talents" ir viens no Milānas modes nedēļas lielākajām modes pasākumiem, kura mērķis ir atbalstīt jaunos modes māksliniekus. Lai piedalītos šajā šovā, ir jāiztur noteikti atlases posmi, tāpēc jutos īpaši lepna, ka šī šova organizētāji mūs uzrunāja un uzaicināja prezentēt jauno 2019.-2020. gada rudens-ziemas kolekciju. Tas bija liels izaicinājums, ko pieņēmām un izbaudījām," stāsta zīmola dizainere Liene Grīnberga

Jauno talantu šovā Milānā piedalījās vēl četri talantīgi dizaineri no Kuveitas ("WSF"), Krievijas ("RasenA"), Ēģiptes ("Nagwa Zahran") un Dubaijas ("Apple Wang"), kas prezentēja savas jaunākās kolekcijas. Kā atzīst šova organizētāji, "Emerging Talents" nav tikai šovs un kolekciju prezentācija, tā ir platforma, kur nozares profesionāļiem – dizaineriem, žurnālistiem, stilistiem, iepircējiem un modes blogeriem ir iespēja klātienē iepazīties ar inovācijām nozarē, dibināt kontaktus un veicināt starptautiski orientētu uzņēmējdarbību.

"Public Makes Image" jaunā rudens un ziemas kolekcija ir veltīta autentiskumam mūsdienu digitālajā laikmetā, domāšanas un vārda brīvībai, kas tiek parādīta, valkājot brīvā stila apģērbu. Ikviens, kurš apmeklēja zīmola šovu Milānas modes nedēļas ietvaros, iejutās nesenā pagātnē un izbaudīja stāstu par grafiti un ielu mākslu no pagājušā gadsimta vidus līdz 2000. gadam.

Liela izmēra kapuces kā detaļa, uzsverot skaistā un smagnējā salikumu. Šī jauneklīgā tendence ir saistīta ar pāreju no smalkiem elementiem uz sarežģītāku stilu ar sportisko ielu modes pieskārienu. Īsie topi un treniņtērpi no sievišķīgiem audumiem vai ar krāšņām detaļām. Netrūka arī tērpi aktīvā dzīvesveida cienītājiem – džemperi un ātri žūstoši materiāli. Kolekcijai raksturīgas spilgtas apdrukas, drosmīgas krāsu kombinācijas, lielizmēra aksesuāri. Aktuālās krāsas – metāliskie toņi, spilgti dzeltens, oranžs, sarkans, tirkīzzils, pelēks un pasteļzils.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!