Foto: Publicitātes foto. Natālija Jansone, Nolo, Inch2

Trīs Latvijas modes zīmoli – ''Natālija Jansone'', ''Nolo'' un ''Inch2'' – piedalīsies digitālajā "šovrūmā" virtuālajā platformā ''Le New Black'' Parīzes modes nedēļas laikā, kura sāksies jau 1. martā, informē Baltijas modes federācijas pārstāvji.

Aizvadītais gads ir noteicis tehnoloģisko vektoru gan dizaineriem, gan modes industrijas pārstāvjiem kopumā. Mēs kļuvām par lieciniekiem tiešsaistes modes nedēļām un digitālām tērpu prezentācijām. Dalība projektā platformā ''Le New Black'' ļaus modes dizaineriem iegūt jaunu digitālās pārdošanas un produktu prezentācijas pieredzi virtuālajā telpā. Projekta organizatori ir Beļģijas partneri ''MAD'' un ''Flanders DC''. Šī iespēja parādījās, pateicoties starptautiskajam projektam ''United Fashion'', kura mērķis ir palīdzēt jaunajiem zīmoliem rast iespējas attīstībai un ienākšanai Eiropas tirgos. Beļģija noslēdz ''United Fashion'' dizaineru "šovrūmu" sēriju, sekojot Berlīnei, Rīgai, Skopjē, Lillei un Lisabonai. Baltijas Modes federācija ir ''United Fashion'' oficiālais partneris Latvijā un Baltijas valstīs.

Ceturtdien, 25. februārī, vienlaikus ar dalībnieku digitālo prezentāciju sākumu, notiks vebinārs "Beniluksa valstu modes tirgus analīze", kurā piedalīsies eksperte no Beļģijas Astrīda Lefevre (Astrid Lefevre). Digitālā izstāžu zāle darbosies līdz 2021. gada jūlijam, un tā apvienos 30 izvēlēto Eiropas zīmolu kolekcijas.

"Ņemot vērā, ka daudzas no pasaules lielākajām modes industrijas izstādēm ir atceltas un tirdzniecība veikalos klātienē nenotiek, digitālā kolekciju prezentācija faktiski ir vienīgā iespēja turpināt un attīstīt savu biznesu. Es ceru, ka dalība tādā atpazīstamā "šovrūmā" kā ''Le New Black'', palīdzēs mūsu dizaineriem ne tikai noturēt pašreizējos pasūtījumu apjomus, bet arī atrast jaunus ilgtermiņa partnerus un iepircējus. Novēlam viņiem veiksmi," saka Baltijas modes federācijas prezidente Elena Strahova.

Pēdējo četru gadu laikā ''United Fashion'' projekta pasākumi tika organizēti katrā no dalībvalstīm (Beļģijā, Francijā, Latvijā, Vācijā, Portugālē un Maķedonijā), pulcējot starptautisku modes sabiedrību, vairojot dalībnieku atpazīstamību un kompetenci modes jomā un piedāvājot jaunas iespējas zīmolu attīstībai un ienākšanai Eiropas tirgos.

Vairāk informācijas par ''United Fashion'', klikšķinot šeit.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!