Cukurs tuvplānā: uzturvērtība, ietekme uz veselību un ieteikumi patēriņa samazināšanai
Foto: Shutterstock

Tu zini, kas ir cukurs, – baltā, graudainā, saldā piedeva, kas rīta kafijai, tējai vai jebkuram našķim piešķir lielisku garšu. Un, visticamāk, arī zini, ka cukura lietošana ir jāierobežo, lai nekaitētu veselībai. Taču par šo ogļhidrātu ikvienam būtu jāzina vairāk, sākot ar to, ko tas nodara tavam ķermenim, un beidzot ar to, kāpēc ir tik svarīgi zināt atšķirību starp dabiskajiem un pievienotajiem cukuriem. To un visu ko citu skaidrojam šajā rakstā.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Cukura uzturvērtība

Vienā tējkarotē cukura ir:

Portālā ''Good Housekeeping'' norādīts, ka cukuram, kuru pievieno dzērieniem vai ēdieniem, nevajadzētu pārsniegt 10 procentus no dienas laikā kopējā uzņemtā kaloriju daudzuma. Piemēram, ja dienas laikā uzņem 2000 kaloriju, nevajadzētu dienas laikā izmantot vairāk nekā 12,5 tējkarotes cukura. Te gan jāpiebilst – jo mazāk cukura izmantosi, jo labāk.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Olbaltumvielas Ogļhidrāti Cukurs Pilnvērtīgs uzturs
0
Veselīgs uzturs
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form