Kā izvairīties no paģirām


Kārtīgas svinēšanas blakusparādība – paģiras. Ko darīt, lai uzlabotu pašsajūtu
Foto: Shutterstock

Lai gan īsti nav zinātniski pierādītu paģiru ārstniecības līdzekļu, cilvēki var tās efektīvi novērst jau iepriekš. Portālā ''Medical News Today'' skaidrots – vairāki faktori var palīdzēt samazināt paģiru smagumu, piemēram:

Dzer ar mēru. Protams, visdrošākais veids, kā pilnībā izvairīties no paģirām, ir alkohola nelietošana. Bet, ja tomēr kādu grādīgo dzērienu vēlies, vari sev garantēt maigākas paģiras, ja sekosi līdz savam alkohola patēriņam un sevi ierobežosi.

Vielas, kas radušās fermentācijas procesā un piešķir katram alkoholiskajam dzērienam tā specifisko aromātu un garšu, pastiprina paģiru simptomus. Tāpēc vēlams izvairīties no viskija, konjaka un tekilas, un to vietā izvēlēties degvīnu, rumu un džinu.

Pirms svētku svinēšanas ar alkohola lietošanu kārtīgi izgulies.

Dzer daudz ūdens gan pirms stipro dzērienu malkošanas, gan pastarpināti tās laikā.

Paēd pirms alkohola lietošanas. Pārtika var samazināt laiku, kas nepieciešams alkohola iekļūšanai asinīs, tādējādi alkohola līmeni asinīs saglabājot zemu.

Alkohola daudzums, kas izraisa paģiras, katram cilvēkam atšķiras. Taču lieki neeksperimentē, lai noskaidrotu, cik daudz ir par daudz tieši tev. Labāk, kā jau minēts, ievēro samērību – tad ne tikai svētki, bet arī nākamais rīts pavisam noteikti būs izdevies.

Lai ierobežotu dezinformācijas kampaņu izplatību, portāls "Delfi" apturējis iespēju komentēt rakstus

Tags

Alkohols
0
Dehidratācija
0
Galvassāpes
0
Miega traucējumi
0
Reibonis
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form