Foto: Paul Bence / cc
Pirms 17 gadiem Zviedrijas mēbeļu milzis "Ikea" izveidoja reklāmu, kas ieguva prestižas nozares balvas, tostarp "Cannes Lions Grand Prix". Tā bija īsa, smieklīga un – vienkārši lieliska. Nozares vēsturē tā iegājusi kā klasika. Izņemot vienu nelielu epizodi – reklāmas klipiņa beigās uz ielas lietū tiek izmesta lampa, un tas nekādi nesaskan ar uzņēmuma tik bieži piesaukto vides ilgtspējību un korporatīvās atbildības principu. 2002. gadā tas daudziem vērotājiem īpaši nerūpēja.

"Ikea" ilgtspējas attīstības vadītāja Kerolaina Rīda intervijā portālam "Delfi" uzsver, ka runa nav par reklāmu un mārketingu, kas censtos ar vides aizstāvību mākslīgi veidot uzņēmuma tēlu, bet kompānijas pašreizējām vērtībām. Arī Latvijā, meklējot piegādātājus, būtisks esot tieši videi draudzīga uzņēmuma kritērijs.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!