"Ikea" ilgtspējas attīstības vadītāja Kerolaina Rīda intervijā portālam "Delfi" uzsver, ka runa nav par reklāmu un mārketingu, kas censtos ar vides aizstāvību mākslīgi veidot uzņēmuma tēlu, bet kompānijas pašreizējām vērtībām. Arī Latvijā, meklējot piegādātājus, būtisks esot tieši videi draudzīga uzņēmuma kritērijs.
Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.
Lūdzu, uzgaidi!
Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...
Loading...
Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit