Foto: Publicitātes attēli
Bijušais franču kosmētikas kompānijas "L'Oreal" augsta līmeņa vadītājs Robērs Salmons ir pārliecināts, ka panākumus biznesā var nodrošināt tikai atšķirīga domāšana, kas atļauj saskatīt iespējas vietās, kur ierastais domāšanas veids redz tikai un vienīgi neskaitāmas, grūti atrisināmas problēmas.

Salmons personīgi ir līdzatbildīgs gan par uzņēmuma preces nonākšanu Padomju Savienības tirgū, gan kosmētikas tirdzniecības sākšanu lidostas "duty free" veikalos, gan arī Rietumu uzņēmumu centienos iekarot Indijas un citu austrumvalstu tirgus. Sarunā ar portālu "Delfi" un konferencē Rīgā viņš atklāj paša noformulētos inovatīva un veiksmīga uzņēmēja domāšanas principus.

"L'Oreal" ir franču kosmētikas kompānija, kuras galvenā mītne atrodas Francijā. Tā ir lielākā kosmētikas kompānija pasaulē, piedāvājot skaistumkopšanas un ķermeņa kopšanas preces, kā arī dekoratīvo kosmētiku, kā arī darbojas dermatoloģijas, toksikoloģijas, audu inženierijas un biofarmācijas pētniecības jomās. Tā ir arī viena no lielākajām nanotehnoloģiju patentu īpašniecēm ASV. Robērs Salmons uzņēmumā pavadījis kopumā 37 gadus, no kuriem gandrīz 20 bijis rīkotājdirektors un atbildīgais par Smaržu un skaistumkopšanas preču nodaļu. Tāpat bijis Luksusa preču nodaļas viceprezidents un uzņēmuma stratēģijas grupas vadītājs.

Uz sabiedrisko attiecību un reklāmas konferenci "ReputationTime" Rīgā Salmons ieradies, lai runātu par izmaiņām kosmētikas preču tirgū, ko ietekmē gan sabiedrības novecošanās, globalizācijas procesi un migrācija. Latvijā Salmons ieradies pirmo reizi, neskatoties uz iespaidīgo apceļoto valstu skaitu. Intervijā portālam "Delfi" viņš atzīst, ka bieži ceļojis tieši darba dēļ, lai atklātu, izzinātu un arī iekarotu jaunus tirgus visā pasaulē. Vienlaikus viņš atzīst, ka ceļošana jaunības gados pirms gaitām uzņēmējdarbībā pavērusi viņam daudzas durvis arī biznesa pasaulē, jo palīdzējusi iepazīt atšķirīgas kultūras. Savukārt to izzināšana un kontaktu nodibināšana liek potenciālajiem biznesa partneriem uztvert citu uzņēmumu pārstāvjus kā savējos jeb "daļu no ģimenes", kas atvieglo kopīgas valodas atrašanu un veiksmīga biznesa attīstību.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!