Foto: Shutterstock

Pēdējo mēnešu laikā par jaunu veikalu atvēršanu un esošo tīklu paplašināšanu paziņojuši vairāki ārvalstu zemo cenu veikalu tīkli – līdztekus "Lidl", kas lēnā garā jau vairākus gadus turpina savu veikalu iekārtošanu, par plāniem iekarot katru Latvijas pilsētu paziņojis Krievijas zemo cenu tīkls "Mere", kā arī par strauju paplašināšanos ziņojis arī lētu preču veikals "FixPrice".

Portāls "Delfi" skaidro, kas liek šiem veikaliem patlaban skatīties uz Latviju un pārējām Baltijas valstīm – cilvēku vēlme iegādāties lētas preces, pandēmijas ietekme vai kas cits un kāda būs esošo veikalu tīklu stratēģija, gaidot konkurentus?

Ne visi gatavi

Skaidrs ir viens – vadoties pēc mūsu kaimiņvalsts Lietuvas pieredzes, zemo cenu veikalu tīklu ienākšana Latvijā esošajiem veikalu tīkliem liks sakopot spēkus un aktīvāk domāt par jaunām stratēģijām, un nav izslēgts, ka kāds savas tirgus pozīcijas zaudēs straujāk nekā citi.

Lietuvā strādā gan "Lidl", gan "Mere" un nesen izskanējušas ziņas arī par Eiropā iecienītā veikalu tīkla "Aldi" plāniem ieiet šajā tirgū. Lietuvas cenu salīdzināšanas portāla "Pricer.lt" pārtikas divīzijas menedžeris Petras Čepkauskas stāsta, ka Lietuvā patlaban darbojas 55 "Lidl" veikali un 9 "Mere" veikali.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!