"Noķert" vēlētāju, pārliecināt viņu balstot par savu partiju un izcelties starp citiem – tie ir galvenie gaidāmo pašvaldību vēlēšanu kandidātu uzdevumi priekšvēlēšanu aģitācijas posmā. Ja ierasti tikšanās starp topošajiem deputātiem un vēlētāju varēja norisināties kaut daudzdzīvokļu namu pagalmos pie svinīgi uzklāta galda, tad šobrīd pulcēšanās ierobežojumu dēļ par vienu no galvenajām tikšanās "telpām" ir kļuvuši sociālie tīkli.

Vēlēšanu kandidāts parasti ir tērpies kreklā ar gludu apkakli, žaketē, reizumis uzlicis arī kaklasaiti, kandidātei ierasti ir ieveidoti mati un neitrālas krāsas apģērbs – tā saposušies vietvaru krēslu lūkotāji redzami portretu bildēs sociālajos medijos. Attēliem pievienots neliels apraksts, kāpēc balsot par šo cilvēku un kādu ieguldījumu viņš sniegs novadam. Šāda veida ierakstus sociālajā tīklā "Facebook" pēdējā laikā varētu būt manījis ikkatrs tā lietotājs. Tomēr partiju reklāmas sociālo tīklu vietnēs ne vienmēr ir viegli atpazīt, stāstīja "Datu skolas" vadītāja Nika Aleksejeva. Viņa ieteica lūkot arī, vai neliekas, ka partija sociālā tīkla ieraksta tapšanā ieguldījusi līdzekļus: "Ir tāds fotošopa līmenis, un ir tāds līmenis, kur cilvēki filmē video ar droniem, kad var redzēt, ka [partijas] ir profesionāli pievērsušās videomateriāla izveidei." Tādos gadījumos partijas, veidojot saturu sociālajiem medijiem, centušās vairāk.

Lai turpinātu lasīt, iegādājies abonementu.

Lūdzu, uzgaidi!

Pielāgojam Tev piemērotāko abonēšanas piedāvājumu...

Loading...

Abonēšanas piedāvājums nav redzams? Lūdzu, izslēdz reklāmu bloķētāju vai pārlādē lapu.
Jautājumu gadījumā raksti konts@delfi.lv

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!