Foto: Shutterstock
Rīdziniece Irīna pēdējos desmit gados caur forumiem un ziņojumu dēļiem pārdevusi ne mazāk kā tūkstoti lietotu lietu: apģērbus, apavus, tālruņus un datorus, vecas mēbeles un daudz ko citu. Ko viņa uzzinājusi par tirdzniecību internetā šo gadu laikā? "Finhack" parunāja ar Irīnu, kura šajā rakstā dalās savā pieredzē.

Šajā rakstā uzzināsi:

  • Dažādas stratēģijas preču tirgošanai internetā;
  • Pieprasītākās preces, ko viegli pārdot;
  • Kad tirgošanās internetā no hobija kļūst par saimniecisko darbību, par ko jāmaksā nodokļi.

Tiešsaistes pārdevējus var sagrupēt 3 kategorijās.. Pirmie ‒ tie, kuri pārdod neregulāri un pēc noskaņojuma. Lieta kļuvusi nevajadzīga, neatbilstošs izmērs, bērni pieauguši, mājoklī remonts vai plānota pārvākšanās: šie cilvēki vienkārši publicē sludinājumu "ss.com" vai "Facebook" grupās, un tālāk ‒ kā paveiksies. Otrie ir tie, kuri, pērkot jaunas lietas, jau tur prātā to, ka pēc tam tās var pārdot. Piemēram, cilvēks tirgū varētu nopirkt bērnu zābaciņus par 30 eiro, bet dod priekšroku pārmaksāt un iegādāties populāru zīmolu, piemēram, "Ecco" vai "Viking" par 60 eiro. Kāds, kuram bērns jau pieaudzis, pārdod šos apavus par puscenu. Sanāk, ka izdevumi ir tādi paši, bet pircējs var atļauties nopirkt dārgākus un kvalitatīvākus apavus.

Trešie ‒ profesionāļi. Viņi mērķtiecīgi meklē lietas, ko var iztīrīt, savest kārtībā, skaisti nofotografēt un pārdot divas, trīs reizes dārgāk. Parasti viņi cenšas izpirkt potenciāli interesantas preces lietotu apģērbu veikalos (tieši tāpēc gadās, ka tur ir grūti atrast augstvērtīgus apģērbus vai slavenu zīmolu apavus). Es personīgi esmu izgājusi cauri visām stadijām, tagad pārdodu pēc noskaņojuma.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!