Foto: Publicitātes foto
Lai arī daļa Latvijas iedzīvotāju jau ir izbaudījuši “Lidl” veikalu kvalitatīvo piedāvājumu un zemās cenas, iepērkoties citās Eiropas valstīs, daudziem tas ir pilnīgs jaunums, kas vēl jāiepazīst. 7. oktobrī “Lidl” Latvijā atklāja 15 jaunus, plašus un gaišus veikalus, lai sniegtu saviem klientiem patīkamu un izdevīgu iepirkšanās pieredzi.

Kā iepirkties "Lidl" viegli, ērti un ar prieku, ietaupot naudu un atļaujoties veltīt vairāk laika un naudas sev un saviem tuvajiem? Šajā rakstā atklāsim piecus ieteikumus, kam pievērst īpašu uzmanību, lai iepirkšanās pie mums būtu patīkama.

1. Ērta piekļuve ir visiem

Uz "Lidl" veikaliem vari ērti doties ar sabiedrisko transportu, personisko automašīnu, velosipēdu vai kopā ar savu četrkājaino draugu. Visi 15 "Lidl" veikali Latvijā atrodas vietās, kas ērti sasniedzamas ar vietējo sabiedrisko transportu. Pie katra veikala ir izbūvēta plaša automašīnu stāvvieta, kurā izveidotas 2,70 m platas stāvvietas – lielākas nekā līdz šim Latvijā ierasts. Ir padomāts arī par ģimenēm un cilvēkiem ar īpašām vajadzībām – pie visiem veikaliem ir izveidotas speciāli marķētas stāvvietas. Pie veikaliem arī izvietoti droši velorāmji, kā arī vietas, kur atstāt suņukus uz laiku, kamēr saimnieki iepērkas veikalā.

A picture containing text, sky, outdoor, tree Description automatically generated

2. Iepērcies ērti – skaidrs un vienkāršs veikalu iekārtojums

Visi "Lidl" veikali ir iekārtoti ļoti līdzīgi. Produktu un preču nodaļas redzami marķētas ar lieliem un pamanāmiem nosaukumiem. Ja būsi reiz iepircies vienā "Lidl" veikalā, nākamreiz citā veikalā jau skaidri zināsi, kur atrodas katra preču un produktu kategorija. Tas tev ļaus ietaupīt laiku un dos papildu ērtību, jo nepieciešamie produkti katru reizi nebūs jāmeklē pilnīgi atšķirīgā veikala iekārtojumā.

Graphical user interface Description automatically generated with medium confidence

3. Ratiņus vienmēr paņem jau pie ieejas!

Esam parūpējušies, lai pircējiem nekad rokās nebūtu jānes smagie iepirkumu grozi. "Lidl" Latvijā ievieš jaunu iepirkšanās konceptu, pilnībā atsakoties no iepirkumu groziem un piedāvājot saviem pircējiem 4 veidu iepirkumu ratiņus. Pircējiem ir pieejami lielie, mazie un bērnu ratiņi, kā arī ratiņi cilvēkiem ar īpašām vajadzībām – tie radīti tieši pircējiem ratiņkrēslos, lai atvieglotu viņiem iepirkšanos.

Galvenais, atceries divas lietas:

  • Iepirkuma ratiņus vienmēr paņem ārā pie veikala ieejas;

  • Bezmaksas žetonus to lietošanai vienmēr vari paņemt pie kasēm.

4. Nepārmaksā – iepazīsti "Lidl" akciju zīmes

Lai iepirktos īpaši izdevīgi un izmantotu visas "Lidl" piedāvātās iespējas saņemt kvalitatīvus produktus par cenu, kas neapstrīdami iepriecinās, tev ir jāpievērš uzmanība mūsu akciju un īpašo piedāvājumu zīmēm:

  • pievērs uzmanību oranžajām akcijas un atlaižu cenu zīmēm – tās signalizē par īpaši izdevīga pirkuma iespēju;

  • "Piedāvājums" ir "Lidl" īpašais apzīmējums jaunam un īpaši izdevīgam nepārtikas preču piedāvājumam, kas ir spēkā, kamēr prece ir veikalā;

  • zaļā "Bio!" zīme būs palīgs pircējiem, kas pievērš uzmanību bioloģiski sertificētiem produktiem.

Diagram Description automatically generated with medium confidence

5. Cena vienmēr izvietota virs produkta!

"Lidl" veikalos ir ļoti patīkamas cenas, un tās vienmēr redzēsi izvietotas virs konkrētās preces vai produkta, ko vēlies iegādāties! Tā ir svarīga detaļa, kas ir atšķirīga no Latvijā līdz šim ierastās prakses, kad cenu zīme atrodas zem produkta. Tātad, lai tava iepirkšanās pieredze pie mums būtu lieliska un tu nesajauktu cenas – skaties uz augšu! Cenu zīme vienmēr ir izvietota virs preces.

6. Rindas pie kases izgaist ātri

Katra "Lidl" veikala apmeklējuma noslēgums ir kase. Mūsu mērķis ir nodrošināt to, lai iepirkšanās būtu ērta, ātra un patīkama. Tāpēc mūsu veikalos pie kases nebūs jāstāv garās rindās. Visos "Lidl" veikalos ir 11 kases, kurās strādā veikli un ļoti labi apmācīti darbinieki, kas spēj noskenēt līdz pat 40 precēm minūtē. Tam palīdz arī mūsu modernie kases skeneri, kas uzreiz noskenē sešas produkta plaknes. Starptautiskie "Lidl" klientu apkalpošanas standarti nosaka – tiklīdz rindā stāv vairāk par 3 pircējiem, tiek atvērta jauna kase. Par katras jaunas kases atvēršanu ziņo speciāls audio paziņojums, kā arī kases numura maiņa no sarkanas uz zaļu, tā redzami signalizējot par tās atvēršanos.

A model of a space ship Description automatically generated with low confidence

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!