Foto: Publicitātes foto

Izklaides portāla Mango redakcija no lasītāja Ilvara saņēma vēstuli – puisis bija kļuvis par liecinieku ārprātam, kas ceturtdien, 18. martā, bija vērojams tirdzniecības centrā Mols, kur atvēra Rīgā pirmo zīmola Puma outlet veikalu.

"Ceturtdien nejauši biju iemaldījies Molā, kur pamanīju nenormāli lielu ļaužu baru - aptuveni 500 cilvēkus - pulcējamies pie kāda veikaliņa. Apjautājoties kādam no viņiem, kas par iemeslu šai rindai, noskaidroju, ka tur tūliņ pat atvērs Puma veikalu, kur par baigi zemajām cenām varēs nopirkt preces no vecajām kolekcijām.

Tā kā man bija gana daudz brīva laika, nolēmu pakavēties, un to ne brīdi nenožēloju - skats, kad apsargi veikalā ielaida pirmo pircējus, bija neatkārtojams - jaunieši un arī vecāka gadagājuma cilvēki kā traki metās pie plauktiem, lai ķertu un grābtu visu, kas nu trāpās pa rokai.

Esmu pietiekami daudz ceļojis un zinu, ka outlet veikali ārzemēs ir gana iecienīti, bet šis skats mani kārtējo reizi pārliecināja, ka latvieši šādiem mārketinga trikiem vēl nav gluži gatavi - vairums pircēju pat nepaskatījās uz kedu izmēriem, bet tikai vāca kasti pēc kastes, zemo cenu apstulbināti.

Protams, kā jau tas ierasts vietās, kur kaut ko var dabūt lētāk, neiztika arī bez grūstīšanās un asākas vārdu apmaiņas, bet, paldies dievam, visa šī ārprāta organizatori vismaz bija parūpējušies par apsargiem, kas savu spēku robežās rūpējās par to, lai veikalā vienlaikus neiegāztos visi zīmola Puma kediņu un krekliņu kārotāji." 


Ja arī jūs esat redzējis vai piedzīvojis ko neparastu, aicinām savus aprakstus, foto vai video materiālus nosūtīt uz e-pastu redakcija@mango.lv - Linča tiesa ir vieta, kur jūs varat izteikties gadījumos, kuros valsts amatpersonas ir bezspēcīgas vai neieinteresētas!

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!