Foto: Kadrs no video

Populārais latviešu basketbolists Kristaps Porziņģis kļuvis par bankas "Citadele" jaunās X kredītkartes reklāmas seju, bet ne visi līdz galam saprot šīs sadarbības rezultātu.

Lai gan reklāmas rullītis "Citadeles" bankas "YouTube" profilā ievietots jau jūnija izskaņā, ārvalstu apskatnieku uzmanību tas izpelnījies tikai tagad.

Neparastais video ar garo roku šonedēļ aprakstīts gan portālā "Sports Illustrated", gan slavenību tenku portālā "TMZ", gan vietnēs "Yahoo Sports", "Sbnation.com", "Sportsnaut.com" un citviet.

Vairumā no tiem pausts neviltots pārsteigums par redzēto.

"Sports Illustrated" apskatnieks Dans Gartlends reklāmu dēvē par "skābes ceļojumu no elles" un neslēpj, ka šī "eksperimentālā sirreālistu īsfilma" ir "salauzusi smadzenes".

"Kas notiek, kad jūs sajaucat kredīkartes, erotiku un Kristapu Porziņģi? Iespējams, labāko reklāmu NBA starpsezonā," vēsta "TMZ" raksts un dēvē reklāmu par "dīvaini seksīgu", godīgi atzīstot, ka, pat ja "mēs ne gluži sapratām šo, mēs esam tā kā uzbudināti".

"Yahoo Sports", vēstot par reklāmu, virsrakstā retoriski taujā, "kas, pie velna, notiek ar Porziņģi šajā latviešu reklāmā".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!