Foto: AFI

Lai arī aiz loga ir ziema, briļļu vairumtirgotājs SIA Luxobaltic prezentē 2009. gada saulesbriļļu sieviešu un vīriešu kolekcijas, kas veikala plauktos nonāks tikai pēc Jaunā gada.

Zīmīgi, ka vēsture atkārtojas. Jau nākamā gada briļļu kolekcijās daži modeļi būs reanimēti no aizvadīto gadu populārākajām kolekcijām.

Leģendārais briļļu zīmols Ray- Ban piedāvā jaunus aviator stila saulesbriļļu modeļus, kuru rāmis apzeltīts ar astoņpadsmit karātu zelta. Ray-Ban atkārtoti radījis 1984. gada ziemas olimpisko spēļu populārāko briļļu modeli sievietēm un vīriešiem. Kolekcijā pieejams brilles astoņās dažādās krāsās.

Nākamā leģendārā modeļa atdzimšana ir 1952. gada Wayfarer saulesbrilles, kas Ray-Ban kolekcijā parādījās 2008. gadā.

Slavenā modes žurnāla Vogue kolekcijā ir jūtams sešdesmito un septiņdesmito gadu stils un ietekme. Brilles ir lielas formas gan kvadrātveida, gan apļveida, kā arī dažādās krāsās. Vīriešiem tās lielākoties ir vienkāršas maskas formas brilles, jo Vogue kolekcijā 80% ir sieviešu briļļu modeļi. Pārsvarā šī kolekcija orientēta uz sievietēm, kas regulāri nebaidās mainīt savu stilu. Vienu dienu tas var būt sportisks, bet jau citu dienu klasisks.

Itāļu luksusa zīmolu Persol var atpazīt pēc bultas, kas rotā katras saulesbrilles kājiņu. Persol brilles ir slavenas, jo pagājušā gadsimta piecdesmitajos un sešdesmitajos gados šī zīmola kolekciju lielākoties izvēlējās itāļu slavenības - Sofija Lorēna un Marčello Mastrojāni.

Zīmola Persol 2009. gada sieviešu briļļu kolekcijā ir jūtama sešdesmito un septiņdesmito gadu ietekme - apaļās formas.

Britu zīmols Burberry ir slavens ar rūtiņu rakstu, kas pasaulē ir visvairāk kopētā modes tendence. Rūtiņu raksts tiek izmantots ne tikai šallēs, kurpēs un somiņās, bet arī uz saulesbriļļu kājiņas. Savukārt otrs Burberry simbols ir jātnieks uz zirga. Burberry saulesbriļļu mode nākamajā gadā ir klasiska ar pieklusinātiem krāsu toņiem - pelēkiem, brūniem un melniem toņiem, spilgtu krāsu nav.

Prada ir radījusi futūristisku saulesbriļļu stilu. Krāsu gamma ir melnie un brūnie toņi, bet sievietēm saulesbrilles ir kapri zaļā un violetā, kas ir šīs sezonas tendenču krāsas.

Itāļu futbolkomandas sponsors Dolce & Gabbana, parādot savu patriotismu, jaunajā vīriešu saulesbriļļu kolekcijā iestrādājis arī itāļu karogu. Sieviešu modeļi ir ļoti krāsaini, vienā briļļu modelī kombinētas pat piecas krāsas.

Savukārt Versace sieviešu saulesbriļļu kolekcijas modeļi ir palielinātas formas un zīmola logo iestrādāts no Swarovski kristāliem gan uz saulesbriļļu kātiņa, gan lēcas, bet vīriešu kolekcijā dominē klasiskie modeļi un pilota formas brilles.

Foto: Ingrīda Punka un AFI.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!