Foto: Publicitātes foto

Tāpēc tieši festivāla Jaunais vilnis priekšvakarā Baltic Beach Hotel pagalms pārtapa kūrorta modes epicentrā.

Vairāk nekā 300 viesiem, kuru vidū bija aktrise Agnese Zeltiņa, dziedātāja Natālija Tumševica, dizainere Tatjana Pavlova, modele Alise Znaroka un citas, oriģinālā atmosfērā tika piedāvātas septiņu zīmolu un četru veikalu aktuālās kolekcijas.

Podiju apskaloja dīķis, vasarīgas bezrūpības atmosfēru radīja ziedu kompozīcijas, ko papildināja sausais ledus - šādi noslēdzās Jurmala Resort Collections 2014 pasākums, taču pop-up veikali turpinās strādāt līdz mēneša beigām viesnīcā Jurmala Spa Hotel.

Par pasākuma vizuālo noformējumu rūpējās interjera salons SHISHI Home of Beauty, savukārt aromātu zīmols no Itālijas Dr. Vranjes greznoja vidi ar papildu elementiem - īpašiem un neatkārtojamiem aromātiem katrā šovrūmā.

Grimu veidoja salons Poetica, kosmētiku nodrošināja zīmols Make Up Forever, par matu sakārtojumiem gādāja Salons Maija un L'Oreal Professionnel. Apavus modes skatēm nodrošināja apavu veikalu tīkls NS King.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!