Foto: 'Victoria's Secret' Valentīndienas kampaņas skaistules
Foto: Vida Press

Pasaulslavenais amerikāņu apakšveļas zīmols "Victoria's Secret" šogad jūnijā svinēs pastāvēšanas 45. gadadienu. Pērn uzņēmuma vadībā notikušas izmaiņas, taču neviens nav atcēlis ikgadējo Valentīndienas kampaņu.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Pagājušajā gadā zīmols "Victoria's Secret" nolēma pilnībā mainīt mārketinga koncepciju – turpmāk veļu vairs nedemonstrēs supermodeles.

Kļūt par "Victoria's Secret" eņģeli kopš tika uzskatīts par vienu no visaugstākajiem sasniegumiem modeļu biznesā – uzņēmums kopš 1997. gada "piekopa" šo elitāro konceptu savas veļas reklamēšanai, to darot tikai un vienīgi pasaulē visatzītākajām supermodelēm ar ideāliem auguma parametriem.

To, ka uzņēmums pieturas pie jaunā koncepta, apliecina zīmola Valentīndienas kampaņa – šogad sievišķīgo veļu demonstrē visdažādākā izmēra un ādas krāsas daiļavas. Modeļu pulkā tikai viena dāma iepriekš bijusi "eņģelis" – 25 gadus vecā Bella Hadida, kura bijusi zīmola vēstnese pēdējo trīs gadu šovos Parīzē, Šanhajā un Ņujorkā.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!
Lasi vēl
 
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.