Foto: Publicitātes foto

16 gadus vecā Lotija Mosa (attēlā) izvēlējusies to pašu profesiju, ko viņas slavenā māsa Keita, – viņa kļuvusi par zīmola Calvin Klein reklāmas seju un nopietni mērķē uz modeles karjeru.

Jaunākās Mosas melnbalto fotogrāfiju autors ir Ričards Avedons, kurš, lai izceltu abu māsu vizuālo līdzību (kas gan nav pārāk izteikta), foto sesijā ieturējis pagājušā gadsimta deviņdesmito gadu stilu.

Tāpat arī apģērbs, kura reklamēšana uzticēta jaunajai meitenei, ir šī zīmola retro bestselleru rimeki.

Šī gada sākumā Lotija Mosa parakstīja savu pirmo modeles kontraktu, un eksperti paredz viņai lielu nākotni modes pasaulē, turklāt ne tikai tāpēc, ka viņa ir slavenās Keitas māsa.

Lotijas fotogrāfijas jau rotā tādu izdevumu kā Dazed & Confused un Teen Vogue vākus, un viņa sākusi nodarboties arī modes žurnālistiku.

Lotija un 40 gadus vecā Keita ir pusmāsas - viņām ir viens tēvs, bet dažādas mātes. Keita modeles karjeru sāka 14 gadu vecumā un savu pirmo miljonu nopelnīja 20 gadu vecumā.

Viņas panākumu atslēga bija tā sauktais "heroīna šiks" - androgīns, pusaugu narkomānei līdzīgs izskats ar bālu ādu, izteiktiem vaigu kauliem un pārmērīgu kārnumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!