Foto: Publicitātes foto

Glamūrs, izsmalcināta seksualitāte, pašpārliecinātība un dizains bez kompromisiem – tās ir britu zīmola Karen Millen pamatvērtības, kas no oktobra pieejamas arī Latvijas sievietēm tirdzniecības centrā Galerija Centrs.

1981. gadā biznesa partneri Kevins Stenfords un Karena Millena izveidoja zīmolu Karen Millen. Aizņemoties tikai 100 mārciņas, pāris nopirka simts metrus baltas kokvilnas un sāka ražot un pārdot saviem draugiem baltus kreklus. Vairāki draugi iesaistījās komandas veidošanā un 1983. gadā tika atklāts pirmais veikals Anglijas pilsētiņā Kentā.

Ļoti sievišķīgās Karen Millen kolekcijas pietuvinās pasaules modes luksus tendencēm, sākot ar prefekti ķermeņa līnijām atbilstošu apģērbu līdz augsto modes namu detaļu atspoguļojumam zīmola kokteiļkleitās. Šī zīmola kolekcijās atspoguļojas izsmalcināti "must have" apģērbi, kuri lepojas ar savu individualitāti un nevainojamu dizainu, kas spējīgs apsteigt laiku.

Karen Millen iezīmē noteiktu modes virzienu "Rudens/Ziema 2008", fokusējoties uz šikām smilšu pulksteņa formām un sievišķīgām detaļām. Kolekcijās iekļauti bagātīgi rotājumi ar volāniem, plisējumiem un ielocēm gan blūzēm, gan kleitām. Smagas, ultra-modernas mežģīnes tiek lietotas taisna griezuma kleitām un formu izceļošiem zīmuļa griezuma svārkiem, melnbaltām vilnas kleitām ar savilkumiem gaumīgā četrdesmito gadu stilā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!