Puritānisko britu sabiedrību pamatīgi satricinājusi vēsts, ka kāds Ķīnas apakšveļas ražošanas uzņēmums savās reklāmās izmantojis pieticīgi tērptas pirms 13 gadiem bojā gājušās princeses Diānas attēlu, ziņo britu mediji.

Ķīniešu veļas uzņēmums Jealousy International uzsācis reklāmas kampaņu ar nosaukumu Feel the Romance of British Royalty, kuras ietvaros Ķīnas pilsētu ielās izvietoti attēli ar princesi Diānu, kas redzama, tērpta vienā apakšveļā.

Viens no attēliem izvietots arī Ķīnas lidostās, kur to jau pamanījuši vairāki britu tūristi. Viņus šis attēls satriecis, un viņi par notikušo pastāstījuši Lielbritānijas medijiem, kuri nekavējoties paziņojuši, ka tā ir nekaunīgas mirušas sievietes tēla izmantošana, un šim viedoklim pievienojusies arī liela daļa sabiedrības.  

Britu karaļnams gan pagaidām savu viedokli par notikušo nav paudis.

Lai gan briti jau paspējuši paust savu sašutumu par savas nacionālās varones tēla izmantošanu, ķīnieši taisnojušies, ka lēmums par šādu kampaņu pieņemts, atzīmējot Diānas nāves gadadienu. Kā zināms, žurnālistu izraisītā ceļu satiksmes negadījumā Parīzē princese gāja bojā 1997. gada 31. augustā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!