Foto: Privātais arhīvs
Kopš dalības TV3 šovā "Stilistu kaujas" strauji augusi jaunās uzņēmējas, influenceres Elīnas Didrihsones popularitāte "Instagram" tīklā un arī ārpus tā. Uzņēmēja šo fenomenu arī komentējusi.

Līdz ar dalību TV3 šovā par influenceri Elīnu Didrihsoni uzzināja arī cilvēki, kas instagramu nelieto – efektīgā jauniete piesaistījusi gan TV skatītāju, gan "Delfi" lasītāju uzmanību.

Slavas vilnis atspoguļojies arī influenceres konta "ciparos", proti, "Instagram" statistika uzrāda gan strauju sekotāju skaita pieaugumu, gan "reach" jeb rādītāju, cik daudz cilvēku redzējuši jebko no Elīnas Didrihsones aktivitātēm.

Tieši šis aspekts arīdzan licis uzņēmējai izveidot dažus īsos video, kurā viņa atbild uz savu sekotāju jautājumiem.

"Redzot savu pēdejās nedēļas instagrama statistiku, paliku uz pauzes. Laikam cilvēki čeko, stalko vai vienkārši grib apskatīties, kas es tāda esmu. Vienkārši forša meitene, nekas īpašs," teic Elīna, lūdzot uzdot viņai jautājumus, uz kuriem influencere drīz vien arī sniedza atbildes.

Viens no jaunietes sekotāju jautājumiem bija par mākslīgo skaistumu, kas acīmredzami ir arī Elīnas dzīves sastāvdaļa.

"Ļoti daudzi tagad runā par šo tēmu. Man tas liekas tik ļoti liels bezsakars! Kāpēc nevarētu parunāt par tādām nopietnākām, vajadzīgākām lietām Latvijā?" saziņā ar sekotājiem spriež Elīna.

Viņa norāda uz cilvēku dažādību un gaumi – kāds izvēlas blondīnes, kāds brunetes; kādam patīk gari mati, kādam īsi. Kādam lielāki auskari, kādam mazāki. "Galvenais jau, kas darās cilvēkam sirdī, bet vai gan tagad to ķidāt," par vizuālo izskatu teic kristiete (Elīna kopā ar vīru Nauri svētdienās apmeklē draudzi "Prieka vēsts" - red.)

Tam, kāpēc viņa pati izvēlējusies mākslīgā skaistuma ceļa, Didrihsonei konkrēta skaidrojuma nav.
Jau vēstīts, ka 22 gadus vecā sieviete ar panākumiem iekļāvusies modes biznesā, atverot drēbju veikalu "Butterfly". Uzņēmums izaudzis no tirgošanās ar apģērbiem dzīvoklī līdz savām telpām Kr. Valdemāra ielā.

No Dobeles nākušajai Didrihsonei "Instagram" tīklā seko nu jau vairāk nekā 62 tūkstoši cilvēku. Didrihsone šogad "Golin Riga" veidotajā influenceru indeksā atzīta par vienu no ietekmīgākajām sociālo tīklu personībām Latvijā. Jauniete veido ne tikai pašas tirgoto drēbju apskatus, bet stāsta saviem sekotājiem, cik svarīgi ir strādāt un rosīties.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!