"Ar "YouTube" tā nopietnāk esmu sākusi nodarboties tikai pirms pusgada, kad nolēmu dalīties ar savām zināšanām un pieredzi tieši skaistumkopšanas jomā, kā arī iedvesmot. Tad arī tapa mans pirmais video ar mašīnu, kurā es veselu dienu dabūju testēt "Rolls Royce Wraith"," par to, kā sācies viņas ceļš uz atpazīstamas "YouTube" blogeres statusu, "Delfi Izklaidei" stāsta Maija.
Video formu komunikācijai ar cilvēkiem viņa izvēlējusies, jo jūtas ērti kameras priekšā. "Man noteikti nepietiek tikai ar bildēm "Instagram" tīklā. Vēlos vairāk nodot emocijas, kas, manuprāt, lieliski izdodas tieši ar video palīdzību," skaidro Maija.
Iesākumā viņa video veidojusi ar profesionāļu palīdzību, bet tagad starp šiem profesionālajiem sižetiņiem ir arī ikdienišķāki video, kuros meitene, piemēram, vienkārši sēž kameras priekšā un stāsta par jaunumiem sejas kopšanā.
"Otra lieta, ar ko es atšķiros, ir tas, ka nekoncentrējos uz kaut ko vienu – es varu uztaisīt labu iepirkšanās video vai atrādīt jaunāko matu procedūru uz mājas jumta, kā arī izvizināt kādu slavenību ar jaudīgu mašīnu," stāsta blogere.
Blogošana šobrīd ir jaunās sievietes pamatnodarbe, bet ceļš līdz tam ir bijis līkumains – Maija ir beigusi Latvijas Universitātes Teoloģijas faktultāti, bet, jau studējot otrajā kursā, viņa paralēli strādājusi "Microsoft" kompānijā.