Foto: Privātais arhīvs
Viens no veidiem, kā mūsdienās iekarot atpazīstamību un fanu pulciņu, ir "YouTube" bloga veidošana. Arī Latvijā šī nav sveša nodarbe, un starp daudzajiem "YouTube" blogeriem izceļas Maija Armaņeva (attēlā) – meitene, kuras video ir ne tikai skaistumkopšanas un stila padomi, bet arī ātras automašīnas.

"Ar "YouTube" tā nopietnāk esmu sākusi nodarboties tikai pirms pusgada, kad nolēmu dalīties ar savām zināšanām un pieredzi tieši skaistumkopšanas jomā, kā arī iedvesmot. Tad arī tapa mans pirmais video ar mašīnu, kurā es veselu dienu dabūju testēt "Rolls Royce Wraith"," par to, kā sācies viņas ceļš uz atpazīstamas "YouTube" blogeres statusu, "Delfi Izklaidei" stāsta Maija.

Video formu komunikācijai ar cilvēkiem viņa izvēlējusies, jo jūtas ērti kameras priekšā. "Man noteikti nepietiek tikai ar bildēm "Instagram" tīklā. Vēlos vairāk nodot emocijas, kas, manuprāt, lieliski izdodas tieši ar video palīdzību," skaidro Maija.

Iesākumā viņa video veidojusi ar profesionāļu palīdzību, bet tagad starp šiem profesionālajiem sižetiņiem ir arī ikdienišķāki video, kuros meitene, piemēram, vienkārši sēž kameras priekšā un stāsta par jaunumiem sejas kopšanā.

"Otra lieta, ar ko es atšķiros, ir tas, ka nekoncentrējos uz kaut ko vienu – es varu uztaisīt labu iepirkšanās video vai atrādīt jaunāko matu procedūru uz mājas jumta, kā arī izvizināt kādu slavenību ar jaudīgu mašīnu," stāsta blogere.

"Mašīnas ir mana vājība jau kopš tā laika, kad 18 gadu vecumā nokārtoju tiesības. Jau tad instruktors man deva iesauku Šūmahers, jo es vienkārši nespēju braukt ar 20 kilometriem stundā un nevienu neapdzīt. Ir cilvēki, kuri krāj monētas vai ved suvenīrus no ārzemēm, bet es krāju emocijas un pieredzi, ko iegūstu, izbraucot ar jaunu automašīnu," savu vājību atklāj Maija.
"Esmu gan ar "Cadillac Escalade" džipu braukusi iekšā "Stockmann" pazemes stāvvietā, gan ar sporta auto kalnos lielā ātrumā gājusi iekšā līkumā. Tas ir mans vienīgais adrenalīna avots, kurā es jūtos droši. Tādēļ domāju, ka ir tikai loģiski, ka man radās doma filmēt video ar mašīnām. Turklāt liela daļa no maniem sekotājiem ir vīrieši," stāsta blogere, starp kuras video gan netrūkst arī sieviešu auditorijai noderīgu sižetu.

Blogošana šobrīd ir jaunās sievietes pamatnodarbe, bet ceļš līdz tam ir bijis līkumains – Maija ir beigusi Latvijas Universitātes Teoloģijas faktultāti, bet, jau studējot otrajā kursā, viņa paralēli strādājusi "Microsoft" kompānijā.

"Vēlāk pārgāju šovbiznesā. Visu šo laiku esmu mētājusies starp tehnoloģijām, modi un reklāmu, līdz atradu savu sapņu darbu," par pavērsienu dzīvē sarunā ar "Delfi Izklaidi" priecājas Maija.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!