Foto: Publicitātes foto

Sestdien, 16. jūnijā, tirdzniecības centra Galleria Riga jumta stāvā notika starptautiskais Martini kastings, kurā ikvienai Latvijas sievietei, kas sasniegusi 25 gadu vecumu, bija iespēja kļūt par Martini reklāmas jauno zvaigzni. Par šo iespēju sacentās arī Latvijā jau pazīstamas dāmas.

Zīmola jauno reklāmas seju meklē 25 valstīs, un to izvēlas augsta līmeņa žūrija ar slaveno apavu dizaineri Kristiānu Lubutēnu priekšgalā. Par šīs kampaņas tiesnešiem Latvijā izvēlētas modes un mākslas personības.

Žūrijā bija slavenais fotogrāfs Sergejs Kondrašins, populārais pašmāju aktieris un dzejnieks Andris Bulis un neatkarīgs tiesnesis no Martini. Latvijas žūrija no saņemtajiem pieteikumiem izvēlējās 25 kastinga pusfinālistes.

Trīs laimīgās balvā saņems fotosesiju un Sergeja Kondrašina veidotu foto portfolio. Taču vismaz viena no trīs Latvijas finālistēm šī gada oktobrī dosies uz starptautisko Martini Royale kastinga finālu Ibizā, kur starp 32 kandidātēm no visas pasaules tiks izvēlēta jaunā reklāmas zvaigzne, kura iegūs pasaules mēroga atpazīstamību, 150 000 eiro, 12 pārus dizainera Kristiāna Lubutēna kurpju un 12 atzītu dizaineru tērpus.

Kastingā piedalījās arī četras Latvijā populāras sievietes - grupas Triānas parks  dziedātāja Agnese Rakovska, TV seja un dziedātāja Vita Baļčunaite, TV seja Elīna Doļģe un dejotāja Viola Abramova.

Iepriekš Martini reklāmas sejas bijušas tādas pasaulslavenas zvaigznes kā Čārlīze Terona, Nikolete Šeridana un Monika Beluči.

Matu krāsai, garumam un citiem vizuālajiem parametriem neesot nozīmes - galvenais, lai meitenei ir vismaz 25 gadi un piemīt spēja atraktīvi nodemonstrēt Martini moto, kas pausts sauklī "Veiksme ir tavā attieksmē".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!