Foto: Kadrs no video

TV3 šovā "Stilistu kaujas" trešdien piedalījās jauniešu vidē plaši pazīstamā uzņēmēja un influencere Elīna Didrihsone – meitene, kurai stils un izskats ir pašas darba sastāvdaļa. Kas no tā sanāca?

TV3 šova "Stilistu kaujas" modes ekspertus – Aleksandru Pavlovu, Daci Krieviņu–Bahmani, Lauru Valutu – sagaidīja īsts izaicinājums, jo viņiem bija jāsapoš košā uzņēmēja un apģērba zīmola "Butterfly" īpašniece Elīna Didrihsone, kura pati ikdienā strādā ar drēbēm, meikapu un koptēlu sociālajos tīklos.

Ekspertiem tika dots uzdevums: jāizveido tēls, kas radītu efektīgu instagrama bildi.

22 gadus vecajai jaunietei "Instagram" platformā ir vairāk nekā 62 000 sekotāju, kas nozīmē, ka tēlam ir jābūt tieši tādam, lai to atzinīgi novērtētu sekotāji.

Elīnu šovam bija pieteicis viņas vīrs un biznesa partneris Nauris, kurš arī bija galvenais sievas tēla vērtētājs.

Vīrs nav ļāvis veikt izmaiņas matos, kas šoreiz bija pamatīgs izaicinājums arī frizierim – tātad ne griezt, ne krāsot matus nebija atļauts.

Kā stilistiem izdevās "pārvērst" efektīgo influenceri – skaties fotogalerijā!

Elīna Didrihsone ir plaši pazīstama "Instagram" vietnē, kā arī tika atzīta par vienu no ietekmīgākajām pašmāju ietekmētājām indeksā, ko šogad pavasarī izveidoja aģentūra "Golin Riga". Jauniete veido un vada apģērbu veikalu, kas atrodas gan telpās vienā no Rīgas centrālajām ielām, gan darbojas kā internetveikals.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!