Ginta Lapiņa kļuvusi par slavena zīmola seju
Foto: Ekrānšāviņš no video

Starptautiski atzītā un novērtētā latviešu modele Ginta Lapiņa (attēlā), kura regulāri parādās uz slavenāko modes žurnālu vākiem un piedalās labāko dizaineru modes skatēs, kļuvusi par zīmola Moschino smaržu Cheap and Chick "Chick Petals" aromāta reklāmas seju.

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Ginta ir kampaņas galvenā zvaigzne - tērpusies piecdesmito gadu stilā, viņa nebēdnīgi vizinās ar velosipēdu, bauda pikniku parkā kopā ar savu reklāmas partneri, rotaļājas un plūc ziedus, tā reprezentējot Cheap and Chick jaunākā aromāta ideoloģiju.

Moschino ir itāļu luksusa zīmols, kas piedāvā apģērbus, aksesuārus, smaržas, rotaslietas un pat motociklistu ķiveres. Piedalīšanās šādā reklāmas kampaņā modelei ir liels gods un augsti novērtējams karjeras sasniegums.

Šī zīmola plašo preču piedāvājumu iecienījušas vairākas ārzemju slavenības, piemēram, dziedātāja Mailija Sairusa, sabiedrības dāma Kima Kardašjana, aktrise Džūlija Robertsa un pat ASV pirmā lēdija Mišela Obama. Arī pašmāju stila pazinējas Maijas Silovas skapī atrodami Moschino ražojumi.

Seko Delfi arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Džūlija Robertsa Ginta Lapiņa Kima Kardašjana Maija Silova Mišela Obama
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form