Noskaidroti 100 Baltijas un Latvijas ietekmīgākie 'Instagram' influenceri
Foto: Privātais arhīvs

Ceturtdien Rīgā jaunajā kultūras un izklaides centrā "Hanzas Perons" tika aizvadīta "Baltijas Zīmolu topa" apbalvošanas ceremonija, un šogad pasākuma ietvaros pirmo reizi arī tika prezentēts Baltijas valstu "Instagram" influenceru top 100.

Tāpat arī atsevišķi apkopoti gan Igaunijas, gan Lietuvas ietekmīgākie influenceri, un jau otro gadu pēc kārtas tika noskaidroti arī Latvijas 100 varenākie influenceri.

Latvijas topā iekļuvuši gan plašākai sabiedrībai jau labi zināmi vārdi, gan ārpus "Instagram" sekotāju loka daudziem, iespējams, nedzirdēti, tomēr savai auditorijai nozīmīgi influenceri. Latvijas "Instagram" influenceru apkopojuma piecinieku attiecīgā secībā veido: Niklāvs Mičulis (@niklavs), Evelīna Pārkere (@movieevelina), Kristaps Porziņģis (@kporzee), Lauris Zalāns (@lauriszalans) un Beāte Bērziņa (@betabeidz).

Kas interesanti, Latvijas top 100 nav iekļuvusi Latvijas Blogeru un influenceru asociācijas dibinātāja Maija Armaņeva, kura nereti tiek minēta kā viena no populārākajām pašmāju "Instagram" zvaigznēm.

Savukārt Baltijas valstu kopējā topa pirmajās sešās vietās ierindojas Lietuvas influenceri. Apkopojuma augšgalā gozējas kaimiņzemes sociālo tīklu zvaigzne Aqva (@akvuzeee).

Savukārt septītajā vietā ir jau iepriekš minētais Latvijas sociālo tīklu spīdeklis Niklāvs, kuram seko Igaunijas ietekmīgākais influenceris Henrijs Karpovs (@hensugusta). Arī topa devītajā un desmitajā vietā gozējas lietuvieši.

Tāpat arī jāpiemin, ka, lai gan Latvijā Evelīna Pārkere ir otrā ietekmīgākā influencere, aiz sevis atstājot Porziņģi, uz visu Baltijas valstu kopējā fona augumā raženais sportists viņu apsteidz par divām vietām un ierindojas simtnieka 12. pozīcijā, kamēr Evelīna – 14. vietā.

Baltijas topa, kā arī Latvijas, Lietuvas un Igaunijas atsevišķo apkopojumu pilnie saraksti ir apskatāmi šeit.

Tops tika veidots sadarbībā ar "MODASH.IO", kā arī Igaunijas influenceru mārketinga platformu.

"MODASH.IO" platformā var sameklēt informāciju par 50 000 000 influenceriem no visas pasaules un iegūt datus par viņu sekotāju atrašanās vietu, dzimumu, vecumu un ticamību. Platformai uzticas simtiem zīmolu visā pasaulē, tajā skaitā Baltijas influenceru vadošā aģentūra "Influenceriai" un citi strauji augoši uzņēmumi visā Eiropā.

Influenceru tops tika veidots, nosakot sekotāju atrašanās vietu, viltus sekotājus un reālo sekotāju iesaisti. Influenceri, kuriem ir lielāks reālo sekotāju skaits Baltijā un augstāka sekotāju iesaiste, topā atrodas augstākā vietā. Topa kritērijiem neatbilst influenceri, kuriem galvenokārt ir sekotāji no ārzemēm, viltus sekotāji vai zema sekotāju iesaiste.

Šobrīd influenceru skaits strauji aug, un uzņēmumiem kļūst arvien sarežģītāk saprast, kurus izvēlēties par savu produktu vēstnešiem. Influenceru tops palīdz šajā jomā orientēties un noskaidrot, ar kurām "Instagram" zvaigznēm uzņēmumiem būtu sadarboties visefektīvāk.

Baltijas "Instagram" influenceru tops ir daļa no "Baltijas Zīmolu topa 2019", kas iepriekš ar nosaukumu "Latvijas Mīlētāko zīmolu tops" tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes atspoguļošanā. Baltijas "Instagram" influenceru tops tiks publicēts 3. oktobrī "Baltijas Zīmolu topa 2019" mājaslapā balticbrands.eu.

Source

DELFI Izklaide

Tags

Zīmolu tops
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form