Pētījums: Katrs piektais patērētājs Latvijā veicis pirkumus influenceru ietekmē
Foto: Publicitātes foto

Katrs piektais Latvijas iedzīvotājs jeb 17% ir iegādājušies produktu vai pakalpojumu pēc sociālo tīklu infuenceru ieteikuma, bet gandrīz trešdaļa (27%) aptaujāto atzīst, ka viņiem ir bijis kārdinājums nopirkt reklamēto preci, liecina sabiedrisko attiecību aģentūras "Golin Rīga" un kompānijas "Norstat Latvija" veiktais pētījums

Aptauja arī atklāj, ka visbiežāk sekotāji pēc influenceru ieteikuma iegādājas tehnoloģiskās ierīces (29%), kā arī dekoratīvo kosmētiku un matu kopšanas produktus (24%). Savukārt 22% aptaujāto norāda, ka ir apmeklējuši pasākumus un citas influenceru ieteiktās izklaides.

Vismazāko atsaucību sekotāju vidū ir guvuši influenceru aicinājumi iegādāties apdrošināšanu un mākslas priekšmetus, kā arī viņu reklamētās izglītības iespējas, "Delfi Izklaidi" informē "Golin Rīga" influenceru projektu vadītājs Deniss Ševeļovs.

"Sociālo tīklu influenceri atsevišķās auditorijās ir kļuvuši par nozīmīgiem viedokļu līderiem, tādēļ arvien aktuālāks kļūst jautājums par viņu piedāvātās informācijas un sekotāju skaita ticamību. Lai palīdzētu ieviest skaidrību šajā jomā, "Golin Rīga", vadoties pēc starptautiskas, "Golin Global" uz datiem balstītas pieejas "Accelerators of Relevance", kopā ar sadarbības partneriem "Hype Auditor" un "Norstat" izveidoja pirmo "Latvijas Golin Accelerators of Relevance Indeksu 2018"," stāsta Ševeļovs.

Būtiski, ka "Golin Rīga" un sadarbības partneru veidotajā indeksā līdztekus izmantotas trīs metodes – starptautiska metodoloģija influenceru radītā satura un sekotāju skaita analīzei, sabiedrisks pētījums, kurā apkopotas 1600 iedzīvotāju domas, kā arī influenceru kontu analīze satura un sekotāju skaita autentiskuma noteikšanai, ko īstenoja starptautiskais "Instagram" analītikas uzņēmums "Hype Auditor".

Latvijas ietekmīgāko influenceru apbalvošanas ceremonija paredzēta šī gada 7. decembrī pulksten 19.00 "BOLD Concept Store" Rīgā. Pasākuma apmeklētājiem tiks paziņoti sfēru un kategoriju līderi.

Source

DELFI Izklaide

Tags

Deniss Ševeļovs
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form

Pētījums: Katrs piektais patērētājs Latvijā veicis pirkumus influenceru ietekmē

Komentāri
komentēt kā anonīms lietotājs
Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem
Lasīt komentārus Lasīt komentārus