Kārtīga maltīte uzlabo pašsajūtu

Pieci paņēmieni, kā tikt vaļā no paģirām
Foto: PantherMedia/Scanpix

Daudziem cilvēkiem pēcsvētku rītā pamostas īsta "zvēra apetīte". Šajā gadījumā vēdera kaprīzēm vēlams izdabāt, pagatavojot brokastīs, piemēram, ceptas olas ar šķiņķi. Sātīgas brokastis atgriezīs spēkus, bet tēja ar citronu - aizdzīs miegainību.

Brokastīs vēlams neaizmirst arī par svaigiem zaļumiem: pētersīļos, dillēs un lapu salātos ir vitamīni A, B un C, kas organismam ļoti vajadzīgi tieši pēc ballēšanās. Turklāt pētersīļi gādās arī par svaigu elpu.

Gadījumā, ja kļūst nelabi, jau iedomājoties vien par ēdienu, pamēģiniet seno metodi un apēdiet nedaudz skābētu kāpostu. Skābēti kāposti aktivizē gremošanu, un tādējādi organisms ātrāk atbrīvosies no toksīniem.

Neaizvietojams līdzeklis paģiru novēršanai ir arī piesātināts gaļas buljons, kuru pasniedz kopā ar ķiplokiem, zaļumiem un maizi vai plācenīšiem. Gaļas buljons palīdz tikt galā ar paģirām, jo rada sāta sajūtu, tai pat laikā nepārslogojot gremošanas sistēmu, savukārt zaļumos un ķiplokos ir daudz vitamīnu.

Seko Delfi arī Instagram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Sarakstu karuselis
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form