Foto: Vida Press

Populārais glancētais izdevums "Playboy" drīz atkal piedzīvos lielas pārmaiņas, kas daudziem vieš cerības, ka žurnāla lapaspusēs atgriezīsies meiteņu kailfoto. Galvenais radošais direktors Hjū Hefners nolēmis vadības grožus nodot savam dēlam Kūperam (attēlā pa vidu).

Ārvalstu mediji vēsta, ka 90 gadus vecais Hefners dažādu veselības problēmu dēļ žurnāla "Playboy" galvenā radošā direktora pienākumu pildīšanu uzticējis savam 25 gadus vecajam dēlam Kūperam.

Pērnā gada rudenī daudzus pārsteidza vēsts,ka no žurnāla lapaspusēm pazudīs meiteņu kailfoto, un šī gada martā lasītāju novērtējumam tika sniegts pirmais izdevums, kas iezīmēja "Playboy" jauno tēlu – tā vāku rotāja apģērbts zaķītis.

Tas publiskajā telpā lika uzvirmot runām, ka "Playboy" ēra piedzīvo norietu, un šīs bažas vēl vairāk pastiprināja fakts, ka Hefners pārdeva leģendāro savrupnamu. Tiesa, kā vēsta mediji, pastāv liela iespēja, ka žurnāls tomēr atkal publicēs kailu meiteņu bildes un atgriezīsies pie vecajām tradīcijām.

Jau šī gada sākumā Hefnera dēls publiski pauda bažas, ka, pārtraucot kailfoto publicēšanu, tiks pamatīgi iedragāts "Playboy" tēls, kura neatņemama sastāvdaļa ir plikas meitenes. Viņš toreiz plikbildīšu izsvēpēšanu salīdzināja ar DNS kodu, kas izrauts no žurnāla.
Foto: Vida Press
Viņa uzskati šo pēdējo mēnešu laikā nav mainījušies – Hefnera dēls joprojām uzskata, ka meiteņu kailfoto ir neatņemama "Playboy" sastāvdaļa. "Manas domas nav mainījušās, un es joprojām zinu, kas "Playboy" savulaik ir padarījis tik īpašu," teikts Kūpera oficiālajā komentārā izdevumam "New York Post" oktobra izskaņā.

Kūpers licis skaidri noprast, ka viņš joprojām neatbalsta ideju pārtraukt publicēt kailfoto, un tagad, kad viņa rokās nodota vara, žurnāls atkal piedzīvos lielas pārmaiņas.

"Pašlaik tiek īstenota radoša stratēģija, kā attīstīt zīmolu. Teiksim tā – 2017. gads mūsu "trusim" būs ļoti svarīgs," teikts Kūpera oficiālajā komentārā.

Tāpat mediju rīcībā nonākusi informācija, ka arī žurnāla radošajā personālā notikušas lielas pārmaiņas un darbinieku maiņa, jo iepriekšējais redaktoru sastāvs neesot bijis mierā ar Hefnera dēla jauno "Playboy" konceptu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!