Foto: Publicitātes foto

Latvijas komunikācijas aģentūrai "A. W. Olsen & Partners" uzreiz trijās kategorijās piešķirts pasaules nozīmīgākais apbalvojums sabiedrisko attiecību jomā "IPRA Golden World Awards 2021". Balvas piešķirtas par komunikācijas kampaņu "Esi reāls!", kas izstrādāta pēc Patērētāju tiesību aizsardzības centra (PTAC) pasūtījuma, lai palīdzētu auditorijai kritiskāk uztvert sociālo tīklu saturu, kā arī stimulēt ietekmētājus un zīmolus, kuri ar viņiem sadarbojas, nemaldināt patērētājus.

Kampaņa „Esi reāls!" ir atzīta par labāko kategorijās „Tradicionālo un jauno mediju integrācija" (aģentūra), „Sociālie mediji" (aģentūra) un „influenceru mārketings" (aģentūra). Šogad „A. W. Olsen & Partners" kļuva par vienīgo prestižās balvas saņēmēju no Latvijas, portālu "Delfi" informē uzņēmuma pārstāve Olga Kazaka.

"Influenceru mārketinga jomā pastāv vairāki izaicinājumi, kurus ir svarīgi sistemātiski risināt. Viens no tiem ir reklāmdevēju un ietekmētāju attiecību caurredzamība. Uzreiz trīs apbalvojumi nozīmīgākajā pasaules līmeņa konkursā apliecina, ka šis jautājums ir aktuāls ne tikai Latvijā. Mēs arī turpmāk strādāsim pie influenceru mārketinga nozares attīstības, runājot ne tikai par tās priekšrocībām, bet arī problēmām, to risināšanas ceļiem un aktuālajām tendencēm," norāda „A. W. Olsen & Partners" partnere Olga Kazaka.

"Patiesi lepojos ar mūsu sadarbību, īstenojot "Esi reāls!" kampaņu!. Panākumu atslēga ir tieši tā, ka mēs kā valsts institūcija drosmīgi esam pievērsušies vienas ļoti svarīgas jomas, influenceru mārketinga, pastiprinātai uzraudzībai un patērētāju aizsardzībai, bet aģentūra palīdzēja svarīgos vēstījumus aiznest līdz mērķauditorijām. Tas novērtēts arī starptautiskā mērogā! Tajā pašā laikā apzināmies, ka šīs jomas sakārtošanā vēl daudz darāmā un darbu turpināsim," pauž PTAC direktore Baiba Vītoliņa.
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!