Foto: DELFI/LETA
Ne viens vien rīdzinieks un pilsētas viesis pamanījis tramvaju un vides stendus, kas reklamē saldējuma "Pols" jaunos paveidus, tostarp tādu ar popkornu glazūrā. To pavada sauklis "Raimonda Pola jaunās dziesmas", asociatīvi vedinot domāt, ka komponists Raimonds Pauls piekritis šā saldējuma reklāmai. Taču tā nav tikusi saskaņota nedz ar komponistu, nedz viņa izdevējkompāniju "MicRec".

Maestro skaidro, ka pats personīgi sociālajos tīklos nekomunicē vispār, un tas nav bijis viņš, kurš Raimonda Paula "Facebook" lapā (tai ir 25 600 sekotāju) rakstījis: "Te jau viens otrs darās, kā viņam ienāk prātā", pievienojot saiti uz izdevuma "Privātā Dzīve" pagājušās nedēļas vēstījumu par šo reklāmu uz tramvaja. Uz "Privātās Dzīves" jautājumu toreiz Maestro atbildēja, ka viņam nav ne jausmas, kas un kāpēc šādu reklāmu izvietojis.

Sarunā ar portālu "Delfi" Maestro min, ka viņa feisbuka kontā saimniekojot izdevējs Guntars Račs. Pauls vēlreiz atgādina, ka pats sociālos tīklus nelieto vispār: "Es tajos visos tviteros nekad nevienu teikumu neesmu ierakstījis!"

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!