Kristine Deimon
Foto: Privātais arhīvs

Iespējams, nezinātāji pēc ārējā izskata nemaz nepateiks, ka dizainere Kristīne Deimon (attēlā) šobrīd ir sava otrā bērniņa gaidībās – viņa joprojām izskatās perfekti. Māksliniece, pirmās grūtniecības laikā uzēdusies par 32 kilogramiem, mācījusies no kļūdām un atklāj arī citām Latvijas sievietēm, kā gaidību laikā izskatīties nevainojami.

Ģenētika nav attaisnojums. "Cik sievietes, tik figūras un fizioloģiski paveidi. Ir sievietes kurām vispār neredz pat kilogramu klāt, bet diemžēl mana figūra un fizioloģija ir no tām, kurām vajadzīgs smags darbs.

Es ļoti viegli uzņemu svaru pat nepārēdoties, bet arī gana, ja cenšos, dabūju nost," skaidro Deimon, uzsverot, ka viņa pēc dabas nav no tām, kuras mēdz dēvēt par "kauli un āda". Bet, neskatoties uz to, Deimon pat gaidību laikā izdodas uzturēt sevi formā. Mācība? Nekādu attaisnošanos ar ģenētiku vai ķermeņa uzbūvi! Ja Deimon to var, arī tu to vari.

Nekādas ēšanas par diviem! Nereti sievietes gaidību laikā neaizdomājas par savu izskatu, bet stūķē mutē visu pēc kārtas. Deimon brīdina - tas nenāk par labu ne mammai, ne bērnam.

"Ar pirmo bērnu atļāvos visatļautību, ēdu nedomājot, kas man nenāca par labu. Bebim tak nevajag ne mūsu apēstās kūkas, ne cūkgaļu, ar kuru organisms cīnās, lai pārstrādātu," uzsver zinātāja.

Deimon secinājusi - grūtniecība ir liela cīņa ar sevi. "Jo pat esot ceturtajā mēnesī, pat maksimāli cenšoties sekot pārtikai, ko uzņemu, pat ūdens ir mans lielākais ienaidnieks. Man ļoti ātri veidojas tūska un pat no ūdens nāk kilogrami klāt. Smieklīgi, bet diemžēl tā ir," pieredzē dalās topošā mamma.

Trenēties vajag, bet ar mēru. Pēc pirmā bērna piedzimšanas Deimon pievērsusies aktīviem treniņiem, kurus turpinājusi arī otrā mazulīša gaidībās. Tā bijusi kļūda.

"Nesamazinot slodzi, turpināju tādā paša garā. Maksimāli vilku no sevis ārā. Dabūju paaugstinātu dzemdes tonusu ar gultas režīmu," baiso pieredzi atklāj māksliniece. Visi treneri atteikušies trenēt dullo grūtnieci.

Tā nu Deimon ķērusies pie dažādu rakstu studēšanas un pati atradusi ritmu, kādē trenēties, lai nekaitētu mazulim. "Neaizmirsīsim, ja man mans ritms ir ideāls, tas nemaz nenozīmē, ka jums viņš nekaitēs," uzsver sporta entuziaste.

Sports - sešreiz nedēļā pa divām stundām. "Sešas reizes nedēļā es apmeklēju sporta zāli. Pa vienai stundai ātra gaita uz skrejceliņa, sadedzinu aptuveni 400 līdz 500 kalorijas. Smejos, ka jūtos diendienā kā kāmis uz riteņa.

Pēc tam stundu man ir treniņš pašai ar sevi, izmantojot savu svaru vai vieglas hanteles. Viena diena kājas, dibens. Otra diena - rokas un pleci, trešajā dienā - kombinēti, ceturtā paņemu tikai kardio, tā miksēju.

Nav noteikts, ka tieši pirmdien man būs kāju treniņš. Laikam tas, ka esmu pēc horoskopa Svari, arī ietekmē manus treniņus, jo esmu pakļauta garstāvoklim. Vienu dienu varu iet un darīt kā patriots, otru dienu labāk braukšu pastrādāt," smejas Deimon.

Ēdienkartē - banāni, kefīrs, rieksti un citi labumi. "Ielāgosim - es neieturu diētu, bet sekoju, ko ēdu. Tas nenozīmē, ka manā maltītē nav sēņu mērces vai kartupeļu purē. Katrs rīts man sākas ar pusi banāna. Pārtikā es dievinu ābolus un kefīru, tā ir mana ikdiena. Šīs lietas man ir somiņā katru dienu. Vienmēr man ir līdzi arī rieksti, ja nav laika paēst.

Ēdu zivis, vistu, daudz augļus un dārzeņus, putras. Protams, gadās arī šokolāde, bet tikai naktī, kad mans saprāts ir atslēgts," savu ēdienkarti atklāj Deimon.

Solārijs reizi nedēļā. Deimon uzsver - mīts, ka gaidību laikā nedrīkstētu gozēties saulītē, ir pagātne. "Es neesmu ierobežota, kā vairums sieviešu, kas matus pat nez kāpēc krāso ar dabīgiem līdzekļiem. Jābūt izglītotai, lai saprastu, kas kaitē, kas nekaitē.

Grūtniecības laikā reizi nedēļā apmeklēju solāriju. To darīju arī pirmajā grūtniecībā. Man neveidojas pigmentācijas, tāpēc eju un zinu, ka bērnam tas nekaitē, bet arī ne līdz pēdējam mēnesim," grūtnieces nebaidīties lutināt sevi ar saulītes stariem iedrošina Deimon.

Procedūras pret tūsku, celulītu un strijām. Tūska, celulīts un strijas - šie ir vārdi, ar kuriem sabiedēt jebkuru grūtnieci. Tikai ne Deimon, jo viņa par visu piedomājusi jau iepriekš. "Reizi nedēļā apmeklēju LPG procedūru tūskas mazināšanai. Palīdz!

Mājās cīnos ar celulītu, kas nedaudz, bet ir. Lietoju Guam produkciju, pārbaudīta vērtība. Protams, neaizmirsīsim katru vakaru sevi ieziest ar sviestiem, lai būtu laba ādas elastība," uzsver pieredzējusī mamma, atklājot, ka jāieziež viss augums, ne tikai populārākās striju zonas.

Laika trūkums patiesībā ir pašas slinkums. Pazīstamā dizainere uzsver - atrunas par to, ka nav laika vai jēgas tā ņemties, ir tikai slinku sieviešu aizbildinājumi. "Esmu izgājusi cauri ellei, un tagad varu tikai neatkārtot kļūdas. Bet neaizmirsīsim, cik katra mēs esam savādāka. Tāpēc pārmest vai nosodīt nav tiesību nevienam.

Un, māmiņas, nerunājiet glupības, ka var ēst visu un ka jums nav laika sportam! Tipiskas muļķības! Pati mājās bieži vingroju kopā ar dēlu, tas pat ir jautrāk!

Bērna iznēsāšana - tas ir smags darbs. Dizainere, kura ikdienā pieradusi pie smaga darba un dažādām grūtībām, tomēr uzsver, ka bērna iznēsāšana pat viņai ir īpašs izaicinājums. "Es dievinu savu dēlu un ļoti gaidu otru mazuli, bet nerunāsim, ka grūtniecība ir skaistākais laiks sievietes mūžā. Skaistākais laiks ir pirmā kustība un bērna piedzimšana, bet ne iznēsāšana.

Balti apskaužu sievietes, kas var teikt, ka šie deviņi mēneši viņas dzīvē bija kā pasaka, jo man tā nebija. Zinu ļoti daudz sievietes, kurām šis periods bija smags! Pat tagad ar otru grūtniecību, kad varu nokontrolēt svaru un pārtiku, man ir ļoti grūti tik galā ar savām emocijām.

Bija pat nedēļa, kad likās, ka baldriānus nāksies dzert, jo nevarēju tikt galā ar sevi emocionāli, likās, ka esmu ievilkta melnā caurumā. Sapratu, ka man nepieciešams izrunāties. Galvenais, mīļas māmiņas, ir runāt par savām problēmām un darīt, kustēties," zelta padomu dod Deimon.

Source

DELFI Izklaide

Tags

Kristīne Deimon
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form