Foto: Privātais arhīvs

Ietekmīgā influencere un uzņēmēja Elīna Didrihsone saviem sekotājiem "Instagram" vietnē komentējusi dalību TV3 šovā "Stilistu kaujas".

Apģērbu veikala "Butterfly" īpašniece, 22 gadus vecā uzņēmēja Elīna Didrihsone divas dienas pēc TV3 šova "Stilistu kaujas" ētera padalījusies ar saviem iespaidiem par raidījumā piedzīvoto.

Platformā "Instagram", kur uzņēmīgajai sievietei ir vairāk nekā 60 tūkstoši sekotāju, Didrihsone vēsta: "Feisbuks ir pilns, cilvēki runā, man zvana portāli, grib intervēt," par negaidīti atnākušo popularitātes vilni teic influencere.

Viņa neredz iemeslu "spriedelēt un komentēt" dalību TV3 šovā, tomēr instagrama īsajos video to saviem faniem piedāvā.

"Mūs uzaicināja piedalīties "Stilistu kaujās", wow, forša iespēja! Iepazinos ar foršiem cilvēkiem, dienu pavadīju forši. Vakar raidījumu noskatījos, man ļoti patikās," skaidro Didrihsone.

Modes apģērbu veikala saimniece atzinīgi novērtē visu trīs stilistu darbu, proti, katram esot bijusi sava pieeja un odziņa. "Šovs jau nebija par mani, tās bija stilistu kaujas. Es tur biju tikai cilvēks, kuru saģērba, tāpēc jautāt manu viedokli, kas man patika, kas ne... Mums ar vīru sakrita tas viedoklis," stāsta populārā influencere.

Raidījuma "Stilistu kaujas" koncepts paredz, ka galējo verdiktu par to, kurš tērpu ansamblis ir vislabākais, vajadzējis pieņemt Elīnas vīram.

Gan viņai, gan vīram Naurim vislabāk paticis trešais stila komplekts. "Es jau uzreiz redzēju, ka Naurim patīk. Tas bija pa manai gaumei. Tas jau normāli, ka šovā kāds uzvar. Neviens [stils, stilists] netika izbrāķēts," viņa precizē, "es jau uzreiz zināju, ka būs pāris lietas, kas Naurim "čista" nepatiks, bet es zinu, ka tas ir modē, trendā".

Didrihsone teic, ka ir tādas drēbes, ko viņa nekad nevalkās, lai arī tās ir modē. Vienlaikus viņa augstu vērtē stilistu profesiju, kuri darbā izmanto dažādus paņēmienus, strādājot ar aktuālajām apģērbu tendencēm.

Par radušos rezonansi pēc TV3 šova, Didrihsone ir rezignēta: "Neuzskatu, ka vajadzētu komentēt, kā es ģērbjos, kā izskatos. Mani tik un tā apspriedīs. Pat bez kaut kādām "Stilistu kaujām". Instagramā jebkurš var ienākt, paskatīties un izteikt kaut kādu savu viedokli. Kāda tam nozīme pa lielam? Nekāda! Mani tas neietekmēs, un es neko netaisos mainīt," skaidro ikdienā aizņemtā modes veikala īpašniece.

"Delfi" jau vēstīja, ka sociālajos tīklos šūmēšanos izsauca Didrihsones dalība TV3 "Stilistu kaujās", kur 22 gadus vecās uzņēmējas tēlu centās pārvērst trīs stilisti.

TV3 šova "Stilistu kaujas" modes ekspertus – Aleksandru Pavlovu, Daci Krieviņu–Bahmani, Lauru Valutu – sagaidīja īsts izaicinājums, jo viņiem bija jāsapoš košā uzņēmēja un apģērba zīmola "Butterfly" īpašniece Elīna Didrihsone, kura pati ikdienā strādā ar drēbēm, meikapu un koptēlu sociālajos tīklos.

Ekspertiem tika dots uzdevums: jāizveido tēls, kas radītu efektīgu instagrama bildi. 22 gadus vecajai jaunietei "Instagram" platformā ir vairāk nekā 62 000 sekotāju, kas nozīmē, ka tēlam ir jābūt tieši tādam, lai to atzinīgi novērtētu sekotāji.

Elīnu šovam bija pieteicis viņas vīrs un biznesa partneris Nauris, kurš arī bija galvenais sievas tēla vērtētājs. Vīrs nav ļāvis veikt izmaiņas matos, kas šoreiz bija pamatīgs izaicinājums arī frizierim – tātad ne griezt, ne krāsot matus nebija atļauts.

Kā stilistiem izdevās "pārvērst" efektīgo influenceri – skaties fotogalerijā!
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!