Brāļošanās ar nacistiem, kokaīna propaganda un spiegošana: slavenu zīmolu noslēpumi
Foto: Vida Press

Mēdz sacīt, ka neviens uz šīs pasaules nav bez grēka – grūti atrast tādu, kuram skapja tālākajā stūrī neglabātos kāds tumšs pagātnes noslēpums, kas tiek rūpīgi sargāts no svešām acīm un ausīm. Jāiegulda smags darbs, lai uzspodrinātu aptraipītu reputāciju, tomēr laiks dziedē visas brūces, un cilvēki mēdz ne tikai piedot, bet arī aizmirst.

Plašu rezonansi šoruden izraisījusi amerikāņu publicista, popkultūras vēsturnieka Meta Maknaba jaunākā grāmata "A Secret History of Brands: The Dark and Twisted Beginnings of the Brand Names We Know and Love", kurā autors atklājis skaudro patiesību par vairāku mūsdienās ļoti populāru un cienījamu zīmolu izcelsmi un tumšajiem noslēpumiem, kas apvij to pirmsākumus un radītājus. Piedāvājam iepazīties ar grāmatas esenci, ko apkopojuši dažādi ārzemju mediji.

Source

DELFI Izklaide

Tags

Coca Cola Izklaides topi Lasāmgabali
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form