Video fragments, kas veidots kā bankas "Hong Leong Bank" reklāmas kampaņa, divu nedēļu laikā noskatīts jau gandrīz 13 miljonus reižu, un tūkstošiem cilvēku pozitīvi atsaukušies par šo video.
Kā atzīst filmiņas veidotāji, lai īstenotu šo šķietami neiespējamo atrakciju, tika izmantoti astoņi tūkstoši litru neņūtona šķidruma (non-Newtonian liquid), kas ļāva cilvēkiem staigāt pa šķidrumu.
Par neņūtona šķidrumiem fizikā sauc šķidrumus, kuriem dinamiskās viskozitātes koeficients ir atkarīgs no bīdes ātruma (piemēram, krāsas, polimēru šķīdumi un daži kausējumi).
Līdz ar to neņūtona šķidrumi vizuāli it kā apiet vispārpieņemtos fizikas likumus, un viens no uzskatāmākajiem piemēriem ir staigāšana "pa ūdens virsmu".
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit