Foto: Publicitātes attēls
"Hanzas" maiznīcas "Kuršu" tumšā sēklu maize, "Tukuma piena" krējums un piens bija tie produkti, kas baldonietei Dainai Leveikai atnesa laimīgo lozi "Mego" un "Vesko" veikalu tīkla lielajā vasaras loterijā, proti, galveno balvu - jauno "Toyota Yaris".

Tā tveicīgajā vasaras dienā, 26. jūlijā, "Amserv Motors" salona telpās, Krasta ielā 3, pulcējās gan Latvijas lielākā mazumtirgotāju sabiedrības SIA "Baltstor", veikalu tīklu "Mego" un "Vesko" preču zīmolu sadarbības partnera un koordinatora pārstāvji, kā arī loterijas sadarbības partneri, lai oficiāli nodotu Dainas un viņas ģimenes rokās laimestu vai precīzāk tā atslēgu.

"Brīnumi notiek," tā atzina jaunā auto īpašniece, kad pirmais šoks un pārsteigums iegūto laimestu bija mazliet pārgājis. "Tas ir ne tikai liels prieks visai ģimenei, bet pat vēsturisks notikums, jo tas ir lielākais vinnests, kāds mūsu ģimenē līdz šim ir bijis," sacīja Daina.

Daina atklāja, ka tieši viņas vīrs esot bijis tas, kurš galu galā ir veicis nepieciešamās reģistrācijas un rūpīgi glabājis visus čekus. Kopumā Daina loterijai reģistrēja 35 čekus.

"Es esmu pārliecināta, ka veiksme tiešām nāk pie tiem, kuri paši pieliek roku, lai noķertu to aiz astes. Protams, arī mēs šogad palīdzējām - loterijas produktu klāsts bija krietni plašāks un to cenu kategorijas dažādas, tādēļ piedalīties varēja faktiski ikviens "Mego" un "Vesko" veikalu pircējs visā Latvijā," skaidroja SIA "Baltstor" valdes locekle Indra Granateka.

To arī apstiprina Dainas pieredze. "Loterijas produkti bija tie, ko mēs ģimenē lietojam, tādēļ padomājām - kāpēc gan nepamēģināt, ja nu paveicas?" norāda Daina.

Par Fortūnas labvēlību "Mego" un "Vesko" loterijā sacentās 24,5 tūkstoši dalībnieku, kas ir rekordliels skaits, turklāt 52% bija Rīgas un Pierīgas iedzīvotāji. Jaunākajam loterijas dalībniekam bija deviņi gadi, bet vecākajam - 85.

Kad runa ir par veiksmi, tad, iespējams, katram ir sava formula. Kāds domā, ka būtiska ir kvantitāte - tā kāds 69 gadus vecs kungs reģistrēja dalībai 50 čeku. Varbūt cits domā, ka ir svarīga diena - visvairāk reģistrāciju tika veikts trešdienās.

Katrs ceturtais loterijas dalībnieks bija 31 līdz 40 gadus vecs, bet 61% no visām reģistrācijām veica sievietes.

"Tie, kuriem nepaveicās šoreiz vai kuri nepaguva piedalīties, lai neskumst - jau šoruden mūsu klientus gaidīs patīkams pārsteigums! Aicinu sekot līdzi informācijai "Mego" un "Vesko" tirdzniecības vietās. Varu apsolīt, ka arī turpmāk strādāsim pie tā, lai tirdzniecības tīklu aktivitātes būtu pieejamas maksimāli plašam mūsu klientu lokam," pastāstīja Granateka.

Jāpiebilst, ka šis ir otrais gads, kad sadarbībā ar "Amserv Motors" loterijas galvenā balva ir automašīna. Pērn spēkrats aizceļoja uz Liepāju pie Ivetas Čunčules, kura nu jau vairāk nekā gadu kopā ar ģimenes locekļiem brauc vinnētajā automobilī un saka, ka tic likteņa labvēlībai. "Visiem iesaku piedalīties loterijās. Veiksme atnāk pie cilvēkiem, pie kuriem tai jāatnāk," ir pārliecināta Iveta.

"Mego" un "Vesko" veikalu tīkla lielā vasaras loterija norisinājās no 18. aprīļa līdz pat 10. jūlijam. Tajā varēja piedalīties ikviens, kurš iegādājās divus loterijas produktus un reģistrēja čeku loterijas interneta vietnē vai ar īsziņu.

Fondā bija 186 dažādas balvas. Trijās izlozēs kopā tika izlozētas 100 veikala "Mego" dāvanu kartes, 35 dāvanu kartes ceļojumiem no "Interlux", 25 "Gotika Auto" degvielas kartes un 25 "Eastcon" ortopēdiskie spilveni, kā arī galvenā balva - "Toyota Yaris".

Loterijā piedalījās šādi produktu zīmoli: "Diženā", "Marienbāde", "Estrella", "Renova", "Oga", "Pepsi", "Balbiino", "Hanzas maiznīca", "Tymbark", "Exporta", "Baltais", "Baltais eko", "Tukuma", "M&M", "Snickers" un "Santa Maria".

Veikalu tīkls "Mego" ir vietējā kapitāla uzņēmums, kas Latvijā darbojas 16 gadu.

SIA "Baltstor" ir Latvijas lielākā mazumtirgotāju sabiedrība, apvienojot 95 juridiskas personas, kas darbojas vairāk nekā 400 mazumtirdzniecības vietās visā valstī. "Baltstor" kā vadības sistēma visiem tās dalībniekiem nodrošina labākos IT risinājumus, vienotu struktūru un kopīgus iepirkumu principus, kā arī, nodrošina efektīvu mārketinga procesu vadību.

Vairāk informāciju par "Mego" lielo vasaras loteriju uzzini http://megoloterija.lv/.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!