Haštagi, kam nebija lemts kļūt mīlētiem

Par godu Starptautiskajai Putras dienai, 9. oktobrī restorānā 'Fazenda' tiks rīkota putras pagatavošanas meistarklase. Tas, protams, ir ļoti jauki, taču Skats.lv uzmanību pievērsa pasākumu rīkotāju stingrā vēlme uzrunāt jauniešus ar neveiklu mirkļbirkas lietojumu. Šis un vēl daži piemēri mūsu apkopojumā - 'hashtag' neveiksmes.
Haštagi, kam nebija lemts kļūt mīlētiem
1
Ievērojot labākās interneta tradīcijas, putras pasākuma organizatori vārdam ir pievienojuši nepieciešamo ‘ings’. Līdzīgi kā ‘plankings’, ‘owlings’ un citi stulbingi, šis pasākums sevi ir pieteicis kā ‘#PUTRINGS’. Nelielu nekonsekvenci gan rada apziņa, ka paši organizatori to izmanto locījumos, piemēram, ‘#PUTRINGOT’. Ar lielu interesi sekosim līdzi attīstībai un vēlam veiksmi visādi citādi feinajā pasākumā.
Publicitātes attēli
Haštagi, kam nebija lemts kļūt mīlētiem
2
Sekojot labākajām pasaules tradīcijām, ‘Pieci.lv’ komanda centās iedibināt jaunu trendu - #NovelcBikses. Tiesa, tas popularitāti neguva, kā rezultātā Toms Grēviņš, ‘Carnival Youth’ un daži citi mūziķi gluži vienkārši publiski pastāvēja bez biksēm.
YouTube Ekrānšāviņš


Haštagi, kam nebija lemts kļūt mīlētiem
3
Pirmsvēlēšanu laikā, protams, parādījās arī politiska rakstura 'haštagi'. Viens no tādiem bija asprātīgi domātais ‘Visu Latvijai!’ parodij-profils ‘Vistu Latvijai!’, kas neizprotami centās panākt trenda ‘#vistulatvijai’ lietojumu. Šis pārāk labi digitālajā sabiedrībā neintegrējās, turklāt, kā varēja paredzēt, pēc vēlēšanu kaislībām profils vairs nav tvītojis.
Twitter Ekrānšāviņš


Haštagi, kam nebija lemts kļūt mīlētiem
4
Izpelnījies gan mediju uzmanību, gan augstu novērtējumu humora cienītāju vidū, ‘#AtsekoMednim’ tomēr neguva nācijas mīlestību. Mirkļbirka, kas aicināja atsekot dīdžejam un ‘Twitter’ guru Arturam Mednim, tika izmantota vien 32 reizes, no kurām dažas piederēja pašam Arturam. Skats.lv aizvien tur roku uz pulsa un domā, kurš no atsekotājiem galu galā ir laimējis galveno balvu - akcijas autoru ‘Cehs.lv’ darinātu Artura plakātu.
Twitter Ekrānšāviņš


Haštagi, kam nebija lemts kļūt mīlētiem
5
Lai arī kā dažas reklāmas aģentūras reizēm censtos ‘hashtagus’ ieviest mākslīgā ceļā, tie visbiežāk sabiedrības uzmanībā nokļūst izaugot no lietotāju vidus. Šādā veidā mēs nesenā pagātnē esam piedzīvojuši tādus populārus 'tagus' kā #Jēpis (veltīts ābolu tirgojošo tantiņu aizturēšanai), #LiepniekaLoģika (veltīts Jurģim Liepniekam), #GribuPiezvanītBāliņam (veltīts ‘Samsung’ servisam), #TavaMāte (veltīts ‘Lulu Picas’ ’Twitter’ komunikācijai) un daudzus citus, ko nācija jau pamazām sāk mīļi dēvēt par ‘stulbingiem’.
Reuters/Scanpix

Šie, protams, ir tikai daži no neskaitāmajiem skaistajiem brīžiem, ko internets mums ir dāvājis. Droši dalies komentāros ar tiem 'haštagiem', ko, tavuprāt, mēs esam piemirsuši!

Pareizticīgie priesteri svēta ieročus, močus un vēlēšanu kasti Pareizticīgie priesteri svēta ieročus, močus un vēlēšanu kasti   (14)
Noliktās atslēgas, mīkstā piezemēšanās un cits birokrāt-lirikas 'sviests' Noliktās atslēgas, mīkstā piezemēšanās un cits birokrāt-lirikas 'sviests'  
Astoņi klasiski interneta komentētāju tipi Astoņi klasiski interneta komentētāju tipi   (4)
Iegūsti virtuālo realitāti, piekarinot uz sejas ‘iPad’ Iegūsti virtuālo realitāti, piekarinot uz sejas ‘iPad’  
Pievienojies sekotājiem, lai nepalaistu garām visu interesanto, trendīgo un drosmīgo.
Es jau esmu lietas kursā, paldies par atgādinājumu.