Rīgas tramvaju vēsture, sākot no 19. gadsimta vidus

1852. gadā darbu uzsāk pirmais zirgu omnibuss maršrutā Rātslaukums - Pēterburgas priekšpilsēta, un aptuveni pēc 50 gadiem tiek pieņemts lēmums uzsākt elektrisko tramvaju ieviešanu Rīgas ielās. Līniju attīstīšana turpinās arī šodien, nekas nav beidzies arī pēc pusotra gadsimta.
Rīgas tramvaju vēsture, sākot no 19. gadsimta vidus
1
Tramvaju kultūras pirmsākumi 19. gadsimtā. Foto redzama Kaļķu iela, kas tobrīd izskatās krietni dzīvīgāka kā mūsdienās.
Publicitātes foto


Rīgas tramvaju vēsture, sākot no 19. gadsimta vidus
2
Ja šī attēla fotogrāfs būtu stāvējis 20 metrus pa kreisi, būtu redzama vieta, kur šodien atrodas Brīvības piemineklis.
Publicitātes foto


Rīgas tramvaju vēsture, sākot no 19. gadsimta vidus
3
Tramvajs šķērso pontonu tiltu, 1905. gads.
Publicitātes foto


Rīgas tramvaju vēsture, sākot no 19. gadsimta vidus
4
Pie Āgenskalna tirgus.
Publicitātes foto


Rīgas tramvaju vēsture, sākot no 19. gadsimta vidus
5
Tas, ka uz tramvaja rakstīts 'Fēnikss' nenozīmē, ka tramvajs veda pasažierus uz spēļu zāli. Tas ir nosaukums rūpnīcai, kurā tie tika ražoti.
Publicitātes foto


Rīgas tramvaju vēsture, sākot no 19. gadsimta vidus
6
Šādi trīsvagonu tramvaji kursēja trīsdesmitajos gados.
Publicitātes foto


Rīgas tramvaju vēsture, sākot no 19. gadsimta vidus
7
RSTT darnīcās būvētais tramvajs, īsts tanks.
Publicitātes foto


Rīgas tramvaju vēsture, sākot no 19. gadsimta vidus
8
Modelis RM-68
Publicitātes foto


Rīgas tramvaju vēsture, sākot no 19. gadsimta vidus
9
Tapešu ielā. Visiem labi pazīstamie, Čehoslovākijā ražotie, 'Tatra T3'. Šie tramvaji Rīgā sāka kursēt septiņdesmito gadu vidū.
Publicitātes foto


Rīgas tramvaju vēsture, sākot no 19. gadsimta vidus
10
Ar šiem modeļiem droši vien neviens vairs nav jāiepazīstina.
Publicitātes foto

Rīgas tramvaju vēsture

Cita Gaismas pils un Ulmaņa debesskrāpis - Rīga, kādu to nekad neredzēsim Cita Gaismas pils un Ulmaņa debesskrāpis - Rīga, kādu to nekad neredzēsim   (13)
Restaurētās koka ēkas Rīgā – ko mēs par tām zinām? Restaurētās koka ēkas Rīgā – ko mēs par tām zinām?   (6)
10 dīvainākie 'verķi', ar kādiem šobrīd pārvietojas cilvēki 10 dīvainākie 'verķi', ar kādiem šobrīd pārvietojas cilvēki  
Vēsturiski foto ar Rīgas sabiedriskā transporta dzimšanu - trīsriteņu taksometrs un bērīša vilkts tramvajs Vēsturiski foto ar Rīgas sabiedriskā transporta dzimšanu - trīsriteņu taksometrs un bērīša vilkts tramvajs   (1)
Pievienojies sekotājiem, lai nepalaistu garām visu interesanto, trendīgo un drosmīgo.
Es jau esmu lietas kursā, paldies par atgādinājumu.