Latvijas autosporta uzņēmums 'Drive eO' otro gadu pieņēma izaicinājumu pārspēt slavenā kalna - Paikspīkas - līkumus ikgadējās 'Pike Peak International Hill Climb' sacīkstēs, kas norisinās Kolorado, Amerikā.
1
Kaut arī komandas inženieris Andris Dambis pirms sacīkstēm atklāja, ka komanda un tehnika bija pilnā kārtībā, viņu mērķis neesot bijis uzvarēt, bet gan reālos apstākļos pārbaudīt izstrādāto tehnoloģiju.
Publicitātes foto
2
Latvijas komandas pieteikumā pretī Jāņa Horelika vārdam šogad bija neierasts automobilis - ‘Tesla Roadster 360’.
Publicitātes foto
3
‘Tesla Roadster 360’ ir atšķirīga dzesēšanas sistēma, kas īpaši pielāgota elektromašīnas specifikai, bet ‘360’ mašīnas nosaukumā apzīmē jaudu - 360 kilovati.
Publicitātes foto
4
Horeliks trasē devās kā pēdējais no pieciem ‘Electric Modified’ klases braucējiem un savu maršrutu pieveica 12 minūtēs un 57,536 sekundēs ar vidējo ātrumu 55,560 km/h.
Publicitātes foto
5
Kalnu trase nav no tām vieglākajām - tā ir 20 kilometrus gara un iekļauj vairāk nekā 156 līkumus.
Publicitātes foto
6
Komanda sacīkstēs startēja arī pērnajā gadā. Sacīkstēs tika uzrādīti atzīstami rezultāti, taču diemžēl Jāņa Horelika pilotētais auto savā debijā piedzīvoja avāriju. Tas neliedza Dambim ar kolēģiem uzreiz apsolīt atgriezties arī šogad.
Publicitātes foto
7
Par nopelniem Latvijas valsts labā auto inženierim un konstruktoram Andrim Dambim pagājušajā gadā tika piešķirts arī IV šķiras Triju Zvaigžņu ordenis.