Kā iegūt tikpat kārdinošu dupsi, kāds ir Paulai Freimanei
Foto: Privātais arhīvs

Smuks, tvirts dibens mūsdienās ir vērtīgāks par zeltu, un viens no skaistākajiem dupšiem Latvijā ir fitnesa entuziastei Paulai Freimanei, kura laipni padalījusies ar padomiem, kā iegūt tikpat acij tīkamu sēžamvietu, kāda ir viņai.

Galvenā panākumu atslēga ir fiziskās aktivitātes, kas iet roku rokā ar veselīgu, sabalansētu uzturu. Paula "Instagram" tīklā šonedēļ padalījusies ar skaistu foto, kurā iespējams novērtēt viņas kārdinošo dupsi, un bildes aprakstā daiļaviņa atklājusi treniņus, kas palīdzēs arī citiem sasniegt līdzīgu rezultātu.

Paula ieteikusi "kāju un dibena dienas" vingrojumu kompleksu, ko viņa pati labprāt piekopj. Treniņu programma ietver ne tikai pietupienus, bet arī dažādus vingrojumus uz trenažiera.

"Izmēģiniet," savus sekotājus mudinājusi iedvesmojošā fitnesa entuziaste, un ļaudis komentāru sadaļā ne tikai viņai pateikušies un jūsmojuši par viņas dupša daili, bet arī mudinājuši Paulu izveidot video, kurā tas viss tiek nodemonstrēts.

🍑 Try it!! What I did today (Leg and booty day) 1. Leg curls 4x20 2. Squats 4x15,15,12,10 (with each set +5kg) 3. Hip thrusters 5x15,15,12,12,10 (again with each set put more weight) 4. Leg press 4x15 (slow n deep) 5.kick backs 3x15,15,12 6. Superset- hip adduction&hip abdication both together, one after another (3 circuits each 20x) Enjoy Girls! 🔥 🍑

A post shared by Paula Freimane (@paolafreeman) on Jan 2, 2018 at 2:52am PST

Source

DELFI Izklaide

Tags

Fitnesa skaistuļi Paula Freimane
Pamanījāt kļūdu?
Iezīmējiet tekstu un nospiediet Ctrl + Enter!

Stingri aizliegts DELFI publicētos materiālus izmantot citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai jebkur citur, kā arī jebkādā veidā izplatīt, tulkot, kopēt, reproducēt vai kā citādi rīkoties ar DELFI publicētajiem materiāliem bez rakstiskas DELFI atļaujas saņemšanas, bet, ja atļauja ir saņemta, DELFI ir jānorāda kā publicētā materiāla avots.

Comment Form