Foto: AFP/Scanpix
Avrilas Lavinjas dziesmas "Girlfriend" videoklips kļuvis par absolūto "YouTube" līderi pēc apskatīto reižu skaita. Pēc tam, kad "YouTube" Olimps bija ieņemts, Avrilas Lavinjas direktors no portāla pieprasījis divus miljonus dolāru.
Lavinjas fanu klubu biedri visā pasaulē apvienojušies kopīgā klikšķināšanā, lai savu iemīļoto dziedātāju izvirzītu pirmajā vietā. Liekas neticami, bet tas aplūkots 93 miljonu reižu.

Lavinjas direktors uzskata, ka 2 miljoni dziedātajai pienākas kā atskaitījums no ieņēmumiem par reklāmām, kas atradās "YouTube" lapā zem popzvaigznes videoklipa. Ir jāatzīmē, ka cipars - 2 miljonu dolāru - aprēķināts no vidējiem reklāmas izcenojumiems klipa demonstrēšanas laikā. "Kamēr "YouTube" slēps shēmu, kā un cik daļās dalās reklāmu ieņēmumi, summa būs tieši tāda," kategoriski pauž Avrilas Lavinjas direktors.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!