Foto: Renars Koris
Pagalmā Brīvības ielā 40 aizvadīts pirmais reklāmas industrijas "B40 festivāls", kas šogad veltīts jaunas integrētās komunikācijas grupas "B40" izveidei, kā arī reklāmas aģentūras "NORD DDB" pārtapšanai par "MAGIC", portālam "Delfi" pavēstīja reklāmists Andris Rubīns.
Festivālu apmeklēja reklāmas un citu radošo industriju pārstāvji, arī sabiedrisko attiecību speciālisti un viņu partneri. Pasākuma ietvaros uzstājās gan vietējie, gan arī ukraiņu mākslinieki – sanākušos priecēja Arstarulsmirus, reperi Viņa un rolands če, kā arī mūziķi no Ukrainas. Uz skatuves kāpa arī meistarīgais jokotājs Jānis Skutelis. Kā stāsta Rubīns, pagalmā bija iespēja nogaršot autentisku Ukrainas boršču un citus labumus.
"Delfi" jau vēstīja, ka aģentūra SIA "DDB Worldwide Latvia" pārtapusi par SIA "B40 Magic". Kompānijas nosaukuma maiņa Uzņēmumu reģistrā iegrāmatota pirmdien, 1. augustā.

Kompānijā atzīmēja, ka, izvēršot vairākus stratēģiskos attīstības virzienus, izveidota arī integrētās komunikācijas partneraģentūru grupa "B40". Tajā bez radošās aģentūras "Magic" iekļauta arī dizaina studija "Kid", zīmola konsultāciju aģentūra "Wit", satura studija "Play" un digitālo risinājumu aģentūra "Element".

Kompānija reģistrēta 1995. gadā, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Kompānijas īpašnieki ir Agnita Vāvere (32%), Rubīns (30%), Aleksandrs Niklass Skulte (30%) un Kristiāns Vjakse (8%). 2021.gadā "B40 Magic" apgrozījums bija 3,203 miljoni eiro, bet peļņa - 168 658 eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!