Foto: Vida Press

Populārais zīmols Calvin Klein vienmēr rūpējies par iespaidīgām reklāmas kampaņā, un šogad par zīmola apakšveļas līnijas seju un torsu izvēlēts mazo meitenīšu elks Džastins Bībers.

Zīmola jaunās reklāmas kampaņas materiālos Bībers pozē kopā ar modeli Laru Stounu (abi attēlā), un, protams, gan video, gan foto galvenais uzsvars likts uz dziedātāja kārdinoši muskuļoto augumu.

Reklāmas kampaņa sajūsminājusi tūkstošiem meiteņu visā plašajā pasaulē - Bībera fanes steigušas paust savu sajūsmu sociālajos tīklos, ar dažādām virtuālajām emociju sejiņām atzīmējot, ka šī fotosesija ir labākais, kas ar viņām dzīvē noticis.

Tiesa, labi trenēts augums nav vienīgais, ar ko puisis var lepoties - nesen Bībera klips dziesmai Baby pārsniedza miljardu skatījumu YouTube video krātuvē, ierindojoties visu laiku skatītāko klipu topa otrajā vietā, taču tam ir arī kāds cits rekords - visvairāk cilvēku to novērtējuši kā nepatīkamu (vairāk kā četri miljoni).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!