21 gadu vecā latviešu meitene Ginta Lapiņa (attēlā) septembrī un oktobra sākumā kļuvusi par starptautisku sensāciju Ņujorkas, Milānas un Parīzes modes nedēļās, kas tiek uzskatīti par nozīmīgākajiem notikumiem pasaules modes biznesā.

Kā izklaides portālu Mango informēja Lapiņas aģentūras Dandy pārstāvji, Aizkrauklē dzimusī latviešu skaistule ne tikai pievērsusi modes ekspertu uzmanību, bet septembra beigās Milānā prestižais modes nams Versace meitenei uzticēja atklāt savu 2011. gada pavasara/vasaras kolekcijas skati.

To, ka šajā modes sezonā latviešu modele kļūs par vienu no 50 pasaulē pieprasītākajām sejām, jau šī gada vasarā prognozējuši gan modeļu aģentūru korifeji, gan populāru modes blogu autori.

Šovasar Lapiņa piedalījās Yves Saint Laurent televīzijas reklāmā, bet vēlāk bija redzama arī Yves Saint Laurent Rouge un modes nama Miu Miu kampaņās, kurās latvietei tika iedalītas galvenās lomas, kā arī žurnālā LOVE tika publicētās latviešu meitenes bildes.

2011. gada pavasara/vasaras kolekcijas Ginta Lapiņa demonstrēja arī tādiem top modes namiem kā Marc Jacobs, Prada, Dolce&Gabbana, Roberto Cavalli, Chanel, Valentino, Louis Vuitton un citiem.

"Šīs sezonas modes nedēļu laikā dizaineri burtiski plēsās savā starpā par to, kurš dabūs aizkrauklieti savā modes skatē," stāsta Latvijā meiteni pārstāvošās aģentūras Dandy Model Management direktors Dmitrijs Kopeikins.

"Visi, kas seko līdzi aktualitātēm modes pasaulē, zina, kāds sasniegums modeles karjerā ir modes skates atklāšana. Taču Ginta atklāja pašu prestižāko no Milānā iespējamajām skatēm! Mēs no sirds lepojamies ar viņas panākumiem," ar modeles panākumiem lepojas modeļu aģentūras vadītājs.

Galerijā: Ieskats latviešu modeles Gintas Lapiņas profesionālajās gaitās (foto: modeļu aģentūras Dandy arhīvs).

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!