Foto: Publicitātes foto

Viena no populārākajām un ārvalstīs veiksmīgākajām latviešu modelēm Katrīna Karlīna Caune (attēlā) izvēlēta par zīmola Giorgio Armani 2014. gada pavasara un vasaras kampaņas "seju".

Armani šī gada pavasara un vasaras kolekcija tika prezentēta aizvadītā gada septembrī Milānas modes nedēļas laikā - uz citu modes namu fona šie tērpi izcēlās ar gaisīgumu un krāsu spēlēm.

Tagad Armani pavasara un vasaras kolekcijai tapusi kampaņa, kurā piedalījusies arī latviešu modele Caune. Viņa izraudzīta par zīmola aksesuāru reklāmas "seju", un Karlīna piedalījusies foto sesijā, kura notikusi fotogrāfu apvienības Mert&Marcus pavadībā.

Jau vēstīts, ka Caune ir viena no veiksmīgākajām latviešu modelēm - viņa bija vienīgā tautiete, kura aizvadītajā gadā iekļuva pasaules 50 ietekmīgāko modeļu topā.

Tāpat jāpiemin, ka viņa piedalījusies tādu zīmolu kā Dolce & GabannaNina RicciStella McCartneyBurberryChanelMarc JacobsDonna KarranDKNY un citu šovos un kampaņās, un viņas kontā ir fotosesijas Itālijā, Vācijā un Lielbritānijā iznākošajos modes un stila žurnālos Vogue, kā arī Harper's BazaarDazed&Confused un citos izdevumos.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!