Foto: Publicitātes foto

Populārā Latvijas stila eksperte, dažādu televīzijas raidījumu vadītāja Maija Silova (attēlā) kļuvusi par Itālijas modes zīmola MELE, kura specializācijas ir kažokādas, reklāmas seju Latvijā.

"Maija tika uzaicināta par mūsu reklāmas seju, jo viņa, būdama Latvijas stila ikona un populāra žurnāliste, asociējas ar nevainojamu izskatu, stila izjūtu, ir skaista, gudra, labi izglītota, pozitīva un laimīga - ideāls tēls, kādam gribētu līdzināties jebkura sieviete un kāds asociējas ar MELE brendu," izvēli pamato zīmola pārstāve Latvijā Tatjana Taurēna.

Gatavojoties fotosesijai, kas notika vairāku dienu garumā Milānā, Maija pati piemeklējusi nepieciešamos aksesuārus, kā arī pati parūpējusies par fotosesijas grimu, bet darba laikā viņa pārējos iedvesmojusi ar savu pozitīvo enerģētismu.

Par fotosesijas autoru zīmola pārstāvji izvēlējušies fotogrāfu Sergeju Kondrašinu - viņš izraudzīts, jo ar savu darbu jau agrāk pierādījis gan spēju sasniegt augstāko kvalitāti, gan apliecinājis savu stila izjūtu un īpašo māksliniecisko skatījumu, kas viņa fotogrāfijas izceļ uz citu darbu fona.

Brauciens uz Milānu, kur tapušas fotogrāfijas ar septiņiem MELE kažokiem, bijis iespaidiem, piedzīvojumiem un pozitīvām emocijām pārpilns, un arī laika apstākļi radošo komandu lutinājuši - visas fotosesijas dienas Milānā spīdējusi saule.

Kā vienu no jautrākajiem mirkļiem MELE pārstāve min tikšanos ar Milānas kārtībsargiem - Latvijas komanda fotosesiju karaļa Viktora Emanuela galerijā, kas ir vēsturiska vieta, un tāpēc tur strādāt iespējams tikai ar policijas atļauju, sākuši ātrāk par filmēšanas atļaujā norādīto laiku, bet tas problēmas neesot radījis.

"Policijas pārstāvji uz to pievēra acis, respektējot mūsu darbu, kā arī priecājoties par pazīstama zīmola fotosesiju un pat pozējot fotogrāfijās kopā ar mums," priecājas Tatjana.

Arī citi itāļi un Milānas viesi izrādījuši interesi par notiekošo un, protams, arī par pievilcīgo Silovu - viņai prasīti autogrāfi, kā arī uzdoti jautājumi par MELE kažociņu cenām un iespējām to iegādāties.

MELE, par kuras reklāmas seju Latvijā savulaik izvēlēta arī dziedātāja Linda Leen, ir tradīcijām bagāta ģimenes kompānija, kas specializējas kažokādas izstrādājumos jau no 1880. gada. Piecas paaudzes MELE ģimene ietērpj Itālijas kino zvaigznes, amatpersonas un citas kažokādas cienītājas visā pasaule.

Baltijas valstīs MELE Boutique jau pusotru gadu veiksmīgi piedāvā dažāda stila kažokus un ādas aksesuārus, pieņemot arī individuālus pasūtījumus - fabrikā Neapolē pasūtījums tiek izpildīts trīs nedēļu laika, ievērojot visas klienta vēlmes.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!