Foto: Vida Press
Pasaulslavenais amerikāņu veļas zīmols "Victoria's Secret" nolēmis pilnībā mainīt mārketinga koncepciju – turpmāk veļu vairs nedemonstrēs supermodeles.

Kļūt par "Victoria's Secret" eņģeli kopš tika uzskatīts par vienu no visaugstākajiem sasniegumiem modeļu biznesā – uzņēmums kopš 1997. gada "piekopa" šo elitāro konceptu savas veļas reklamēšanai, to darot tikai un vienīgi pasaulē visatzītākajām supermodelēm ar ideāliem auguma parametriem. Tikai augstākās raudzes modeles varēja defilēt "Victoria's Secret" šovos, tērptas smalkajā veļā un ar eņģeļu spārniņiem pie muguras.

Nu kompānija paziņojusi, ka "eņģeļu" viņu šovos vairs nebūs, tiek pilnībā mainīts mārketinga plāns, raksta "New York Times".

Zīmols, kas šogad jūnijā nosvinēja savu 44. pastāvēšanas gadadienu, izziņojis savus jaunos "eņģeļus" – dažāda vecuma un dažādu izmēru sievietes, kuras nav tikai profesionālas modeles. Protams, veļu turpinās reklamēt arī modeles, taču uzņēmums noslēdzis sadarbību arī ar sportistēm, aktrisēm, dažādu iniciatīvu aktīvistēm. Darbam piesaistīta arī 35 gadus veca futboliste Megana Rapino, kura cīnās par dzimumu līdztiesību; aktrise Prijanka Čopra un arī brazīliešu transseksuāle Valentīna Sampaijo.

"Victoria's Secret" jauno kampaņu pamato ar vajadzību izcelt sievietes, kuras dzīvē ir kaut ko sasniegušas, nevis tikai labi izskatās.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!