Foto: Mango

Zīmols MAMMU izveidojis īpašu modes kolekciju – tā sastāv no sportiskām šallēm, kuras kopīgiem spēkiem radījušas Latvijas jaunās māmiņas, šādi nopelnot naudiņu iztikai bērniņa auklēšanas laikā.

"Kolekcijas autore Anete Heida iedvesmu smēla no astoņdesmito gadu Olimpisko spēļu sporta tērpiem. Šalli var izmantot arī, fanojot par savu mīļāko komandu. Šī ir sportiskāka un hipsterīgāka par mūsu iepriekš radītajām šallēm," izklaides portālam Mango stāsta MAMMU līdzautors Andris Rubīns.

Par jaunās kolekcijas sejām izvēlēti kluba Pērle radītāja Žanete Skarule (attēlā), modes blogere Agnese Kleina un radiodīdžejs Toms Grēviņš. MAMMU īpašo valkātāju pulkā jau ir tādas sabiedrībā atpazīstamas personas kā  pavārmākslas meistars Mārtiņš Rītiņš, Māmiņu kluba pārstāve Kristīne Virsnīte, sportists Haralds Silovs un Latvijas Nacionālās operas soliste Evita Zālīte.

Pie šaļļu kolekcijas strādājušas kopā apmēram 20 jaunās māmiņas, kurām MAMMU ir veids, kā nopelnīt naudu bērna auklēšanas laikā. Viņas šuj šalles laikā, kad mazulis guļ vai rotaļājas. Viss, kas mammām vajadzīgs, lai iesaistītos projektā, ir šujmašīna un šuvējas talants. Šuvējām tiek piegādāts materiāls, un viņas tiek īpaši apmācītas, lai gala rezultāts būtu perfekts - pirmās šalles nekad nenonākot veikalā.

"Ceram šo sociālo biznesu attīstīt tā, lai nākotnē varētu piedāvāt iespēju izvēlēties - ieiet lielveikalā vai MAMMU veikalā. Ieejot MAMMU jūs zināsiet, ka atbalstāt ne tikai latviešu dizainerus, bet arī jaunās māmiņas," stāsta Rubīns, atklājot, ka dizaineru prātos jau mājo vēl kāda ideja -  izveidot aromatizētu T-kreklu kolekciju.

Šalli varēs nopirkt veikalos Lukabuka, Mondolini, Pērle un MAMMU interneta veikalā. Šalles cena - 32 lati.

Galerijā: MAMMU kolekcijas prezentācijas ballīte klubā Pērle.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!