Foto: Kadrs no video
Nepilnās desmit dienās teju 30 000 skatījumu – tāds ir sasniegums vietējā influencera Roja Rodžera jaunākajam video "YouTube" platformā.

Rojs Rodžers vietējo ietekmētāju vidē nav pat jāpiesaka – viņu zina visi. Ar segvārdu "Boitoiroi" Rojs dažu gadu griezumā savācis prāvu sekotāju pulku gan "YouTube" kanālā, gan "Instagram" platformā.

Pēc sabiedrisko attiecību aģentūras "Golin" veiktā mērījuma Rojs Rodžers atzīts par 2020. gada otro ietekmīgāko jaunatnes influenceri segmentā, kurā vērtēti sociālo tīklu personības ar sekotāju skaitu no 25 tūkstošiem uz augšu.

Jaunajā ietekmes indeksā Rojs piekāpies tikai Niklāvam Mičulim.

Rojs Rodžers izsenis veido košus un aizraujošus videostāstus, kuros apspēlē dažādas dzīves aktualitātes un jomas.

Savā jaunākajā video Rojs iepazīstina ar savu "smalko" garderobi, proti, dažādiem apģērbiem un aksesuāriem, ko puisim izdevies izdevīgi nopirkt, esot ceļojumā Turcijā.

Roja īpašumā nu ir vairāku pasaulslavenu zīmolu pakaļdarinājumi, un par katru no tiem viņam ir savs stāsts.

Kolorītais performanču mākslinieks savu video nav pasniedzis ierastajā influenceru formātā – es plus kamera –, bet gan ieguldījis lielu darbu, lai video atšķirtos no citu piedāvātā. Roja sniegumu atzinīgi novērtē gan viņa sekotāji, gan nejauši skatītāji. Nedēļas laikā šis video guvis vairākus desmitus tūkstošu skatījumu:
Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!