Ticīgos aizskarošo reklāmu topā arī Latvija
Foto: Publicitātes foto

Skandaloza un aizvainojoša reklāma ir īpašs mārketinga paņēmiens, un nav pārsteidzoši, ka bieži vien tā izaicina reliģiskas jūtas - spilgts šādas kampaņas piemērs ir apģērbu ražotāju Benetton akcija Unhate, kurā attēloti dažādu pretēju viedokļu paudēju skūpsti un apskāvieni (attēlā).

close-ad
Saturs turpināsies pēc reklāmas
Reklāma

Reizēm tas notiek ar nolūku, tomēr gadās arī tā, ka kāda uzņēmuma kampaņā ticīgie tiek aizskarti nejauši. Jebkurā gadījumā pat šķietami nevainīgi šādas reklāmas piemēri izraisa sašutuma vētru, kas var pamudināt uzņēmējus šādu projektu neturpināt.

Seko "Delfi" arī Instagram vai Telegram profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!

Tags

Izklaides topi Sarakstu karuselis
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit.

Comment Form