Foto: DELFI

Aizvadītajā nedēļā noslēdzās viens no vērienīgākajiem šīs sezonas TV projektiem – Kanāla 2 muzikālais šovs Jaunā talantu fabrika (attēlā šova producents Guntars Gulbiņš), kas saskaņā ar statistikas datiem guvusi gana lielu skatītāju atsaucību.

Kā vēsta telekompānijas pārstāvji, apkopojot Kanāla 2 un TV3 datus, noskaidrots, ka par šovu un tā spraigajiem notikumiem - koncertiem, izbalsošanām, rīta rosmēm un citām tiešraidēm - kopumā interesi izrādījuši 1 184 000 skatītāju.

TV3 Play interneta portālā šova laikā veikts 1 659 141 video skatījums, bet TVplay aplikācijā "fabrikas" video skatījies 189 831 lietotājs.

Ikvienam no šova dalībniekiem trijos mēnešos, kamēr notika šovs, varēja sekot līdzi arī Jaunās talantu fabrikas mājas lapā, kas kopumā apmeklēta 6 930 365 reizes. Viena lietotāja vidēji pavadītais laiks lapā bija 1 stunda 15 minūtes, bet dienā - 16 minūtes 13 sekundes.

Starp populārākajiem video ierindojusies vokālā pedagoga Edgara Kramiņa spridzīgā deja, kas apskatīta vairāk nekā 13 tūkstošus reižu, bet nepārspēti palikuši abi šova dalībnieku atlases raidījumi. No izvēlēto dalībnieku koncertu ierakstiem vislielāko interesi izpelnījies šova uzvarētājas Aminatas Savadogo superfināla priekšnesums, kas aplūkots 7041 reizi.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!